Az eladásokkal nem voltak komolyabb problémák, hiszen akinek nem zsánere a japán stílusú püfölde (Tekken, Soul Calibur, Dead Or Alive), az nem is nagyon tudott más címhez nyúlni, mint a Mortal Kombat-hoz, amely brutalitásával a maig napig elképeszti a külső szemlélőit.
Idén először egy új irányt vesz a sorozat, hiszen első ízben hívnak vendégül a készítők egy másik univerzumot, annak legnépszerűbb hőseivel egyetemben. Ennek okán a vérengzésből egy pöttyet visszavesznek, ám újabb elemekkel próbálják tovább fejleszteni a brand-et. A Midway nagyon bizakodó és már szinte a zsebükben érzik a rekord vastagságú dollárkötegeket, tudtuk meg Leonie Manshanden-től, a Midway európai marketing igazgatójától.
Állítása szerint a Mortal Kombat-ok mindig is kiválóan teljesítettek a kasszáknál és ez most sem lehet másként. Minden újabb generációra kiadott felvonás megdöntötte az előző epizód eladási mennyiségei, így a next-gen masináktól is ezt várják majd el, hiszen a HD konzolokon most először debütál a franchise, nem volt korábban Mortal Kombat játék a PlayStation 3, Xbox 360 duóra. Most lesz, de vajon sikerül valóban újból rálicitálniuk a korábbi rész sikereire?
Az esély megvan rá, hiszen az új epizód két oldalról csábíthat, toborozhat vásárlókat, rajongókat. Aki megrögzött Mortal Kombat fan, az biztosan kosárba pattintja, ez nem kérdés, aki pedig DC megszállott, annak szintén nagyon csábító lehet a vásárlás gondolata, így akár meg is duplázódhat a kereslet iránta, ám ez persze csak papíron van így, nem több, mint jóízű esélylatolgatás. Liu Kang és Superman nem mindennap csapnak össze, ennek és az ehhez hasonló összecsapásoknak szemtanúja előreláthatólag sok-sok gamer szeretne majd lenni. Sok sikert kívánunk, dőljön meg az a saját rekord, jól jöhet a plusz összeg a folytatás tető alá hozásához.