Ez csak egy kísérlet, nem biztos, hogy mindenkinek sikerülni fog, ahogy Uri Geller magyarázná, erős akcentussal. Az Unreal Engine 3-ra épülő Mirror's Edge egy különleges alkotás lesz a maga nemében.
A különlegessége abban rejlik, hogy a megszokott, belső szemszögű anyagok, úgymond merevségét fogja feloldani, mégpedig oly módon, hogy kitágítja a behatárolt mozgáskultúra határait, melynek köszönhetően sokkalta dinamikusabb és látványosabb lesz a játékmenet. A történet sem az a mindennapos, sablonokból építkezős fajta. A játék főhősnője Faith lesz, aki remekül fut és kiváló akrobata egy személyben.
A szüleit megölték miközben a kormány ellen szólaltak fel, így Faith az utcán nőtt fel és az ott tanult szabályok szerint éldegél. De a korrupt kormány ismét elvesz tőle egy számára fontos személyt, igaz, hogy életét megkímélik, de magukkal hurcolják a főhősnő nővérét. Innen már megy minden a maga útján.
Faith a testvére kiszabadítására indul, amelyhez saját testi adottságait is igénybe veszi. Fut, csúszik, falon rohan és számos más parkour mozdulatot hajt végre, amolyan Yamakasi stílusban. A produktum színvilága szintén különleges hatást kölcsönöz majd a műnek, amely olyan modern, városi környezetben játszódik, ahol rengeteg lehetőségünk adódik a mutatványok kivitelezésére.
Az FPS műfajban igencsak szokatlan mozgáskultúra tehát egy új színt visz a megfáradt irányzatba, amelyről az Electronic Arts Digital Illusions CE (DICE) csapata gondoskodik. A Mirror's Edge idén érkezik PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra és PC-re. A legújabb matériákat pedig alant, a már jól megszokott helyen vehetitek birtokba, szemügyre. Van itt kép is, mozi is, csak győzzétek feldolgozni a látottakat. Nekünk tetszik, vajon Ti is értékelitek majd?
#tv#