Miért csak a legelső Gears of War kap felújítást?

2015. július 12.
1.7981
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
darkomen profilja, adatai
darkomen
A címben szereplő kérdés gondolom sokatok fejében megfordult már, hiszen a Gears of War: Ultimate Edition a következő hónapban fog megjelenni Xbox ONE-ra és PC-re is, ám most szerencsére megkaptuk a hivatalos választ.
 

A San Diego-i Comic Con-on a The Coalition is kinn volt és a GameSpot kérdezett rá a dologra, mire Rod Ferguson, a fejlesztőcsapat vezetője válaszolt:

Nagyon nehéz feladat (felújítani a teljes sorozatot). Sok időt emésztene fel. 16-18 hónapot vett igénybe, hogy az első részt megcsináljuk és akkor próbáljuk meg ugyanezt három játékkal... Hány emberre lenne ehhez szükségünk? Logisztikailag, fizikailag és technikailag sem lehetséges. Számunkra igazán az a fontos amit megtudunk tenni és arra összpontosítunk.

Egy vadonatúj stúdiónk van amelyik még soha nem készített Gears játékot ezelőtt és bele kellett vágnunk és felújítanunk - mert egészen az alapokig vissza kellett mennünk -, hogy megtanuljuk és megértsük milyen is egy Gears of War játék. Ez egyfajta ugródeszka a franchise-ba, hogy felkészüljünk a Gears of War 4-re.
Gears of War: Ultimate Edition a következő hónapban fog megjelenni Xbox ONE-ra és PC-re is, ám most szerencsére megkaptuk a hivatalos választ.'>
8 hozzászólás

Neurotic

10 éve, 9 hónapja és 20 napja

darkomen írta:
Az egész játékot át kell ültetniük egy teljesen új hardverre. A motor legújabb verziója dolgozik immáron alatta, tehát arra is át kellett írni, ott már ugye szóbajöhetnek kompatibilitási problémák és egyebek, amiket meg kell oldani.
A modellezők és a grafikusok dolga tényleg a legkönnyebb, mert egy meglévő "low-poly" modelt könnyebb átdolgozni, mint nulláról kezdeni és a grafikusoknak is csak annyi, hogy a meglévő textúrákat kell 4K-ra átdolgozniuk.
Az új, elkészült modellekkel és textúrákkal újra rendereltetni az átvezetőket.

Azért van munka vele...
Ezen én is gondolkoztam, hogy vajon az mekkora meló lehet. De nem hiszem, hogy akkora érvágás lenne. Ha ugyanannak a motornak egy újabb verzióját teszik alá az csak nem akkora szívás. Updatelik, megnézik mi akad össze, azt javítják, esetleg ha maximalisták akkor megnézik hogy lehetne még javítani rajta, mik az újabb motor előnyei. De ha másik motorra ültetik át akkor is kb motorikusan lehet az egészet körmölni.

válasz erre

darkomen

10 éve, 9 hónapja és 20 napja

Neurotic írta:
Szerintem ez egy elég nagy ferdítés. A programozóknak és a forgatókönyvíróknak sok munkájuk nincs. Mondjuk ez utóbbiaknak amúgy sem szokott sok lenni, amilyenek a játékok történetei úgy általában röhögő smiley De a programozóknak is kb csak egész minimális. Egy újra kiadás általában grafikai tuningról szokott szólni és ott inkább a grafikusoknak és modellezőknek van meló. De nekik sem olyan nagyon sok, mert ők sem nulláról dolgoznak szerintem.
Az egész játékot át kell ültetniük egy teljesen új hardverre. A motor legújabb verziója dolgozik immáron alatta, tehát arra is át kellett írni, ott már ugye szóbajöhetnek kompatibilitási problémák és egyebek, amiket meg kell oldani.
A modellezők és a grafikusok dolga tényleg a legkönnyebb, mert egy meglévő "low-poly" modelt könnyebb átdolgozni, mint nulláról kezdeni és a grafikusoknak is csak annyi, hogy a meglévő textúrákat kell 4K-ra átdolgozniuk.
Az új, elkészült modellekkel és textúrákkal újra rendereltetni az átvezetőket.

Azért van munka vele...

válasz erre

rDAVE

10 éve, 9 hónapja és 20 napja

Azért érdekes, hogy másoknak több részt is sikerül egyszerre újra kiadniuk kevesebb emberrel... röhögő smiley Pl Uncharted trilógia is egyben jön, pedig külsős csapat csinálja.

válasz erre

Neurotic

10 éve, 9 hónapja és 20 napja

Tommy írta:
Mi tart egy felújításban annyi ideig majdnem mint egy új játék elkészítési ideje? meglepett smiley
Szerintem ez egy elég nagy ferdítés. A programozóknak és a forgatókönyvíróknak sok munkájuk nincs. Mondjuk ez utóbbiaknak amúgy sem szokott sok lenni, amilyenek a játékok történetei úgy általában röhögő smiley De a programozóknak is kb csak egész minimális. Egy újra kiadás általában grafikai tuningról szokott szólni és ott inkább a grafikusoknak és modellezőknek van meló. De nekik sem olyan nagyon sok, mert ők sem nulláról dolgoznak szerintem.

válasz erre

1000feri

10 éve, 9 hónapja és 20 napja

csak szépen sorban röhögő smiley

válasz erre

Tommy

10 éve, 9 hónapja és 20 napja

Mi tart egy felújításban annyi ideig majdnem mint egy új játék elkészítési ideje? meglepett smiley

válasz erre

kpal

10 éve, 9 hónapja és 20 napja

Kár eddig nem jött a többi rész Clif elintézte anno .

válasz erre

totyak

10 éve, 9 hónapja és 20 napja

Kapni fog a többi is, ebben egészen biztos vagyok.

válasz erre
Gears of War: Ultimate Edition
11.499 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja