A párizsi eG8 fórumon megemlítette, hogy a Facebook nem tervezi hogy zenei és filmes szolgáltatások terén is akkora közösségi felületet biztosítson, mint a játékosok számára. Mindamellett kijelentette, ezeknek az iparágaknak is a közösségi média felé kéne nyitniuk, példaként a Zynga és Playfish közösségi játék mammutcégeket hozta fel.
"Rengeteg átalakulást fogunk tapasztalni ilyen téren a következő 3-5 évben, ahogy az a játékokkal is történt - mondta Zuckerberg - teljesen megváltoztak az erőviszonyok, most a legnagyobb cégek mind közösségi játékkal foglalkoznak. Az emberek a barátaikkal közösen hallgatnak zenét, megbeszélik az olvasott híreket. Amikor közösségivé teszel egy céget, a lehetőségeid megsokszorozódnak."
Ebben a hónapban közölte a Facebook, hogy a TrialPay hirdetési hálózattal szerződést kötött DealSpot nevű termékére, ami lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy virtuális fizetőeszközt kapjanak a játékokba beillesztett videók megnézéséért.