A Twitteres bejelentést Dan Pinchbeck ejtette meg, aki elárulta, hogy a 250,000 eladott kópiával rendkívül meg vannak elégedve, főleg, hogy ennek töredékére sem számítottak a megjelenés pillanatában. A Dear Esther azonban már a megjelenést követő első héten képes volt meglepetésekkel szolgálni mind a rajongóknak, mind a fejlesztőknek.
Alig egy hét alatt ugyanis 50,000 kópia fogyott el a játékból, sőt, már az első hat óra elteltével képes volt profitot termelni az illetékeseknek, akik ezért, a rajongók pedig a játék minősége miatt lepődtek meg alaposan.
A Dear Esther egyébiránt február közepe óta található meg a digitális disztribúciók kínálatában, így a negyedmilliós határhoz még fél évre sem volt szüksége a projektnek.
A thechineseroom csapata egyébiránt ezekben a percekben a Frictional Games oldalán az Amnesia: A Machine for Pigs munkálataival foglalkozik, amelynek megjelenése 2013-ban lesz esedékes.