Bár eléggé hiányos formában, de az EA azért több videojátékának sikerét is kiemelte, külön nagy hangsúlyt fordítva a Battlefield 1-re, amivel kapcsolatban kiderült, hogy már több mint 21 millió játékos csatlakozott az első világháborús ütközetekhez, és ha ennyit sikerült is eladnia a kiadónak, akkor bizonyára nem panaszkodhat a bevételek miatt.
Részint szóba került a FIFA 17 is, amelynek Ultimate Team módjáról derült ki, hogy a játékosok számra 11 százalékkal nőtt az egy évvel korábbi adatokhoz mérten, miközben a The Sims 4 havi aktív játékosainak a száma is 20 százalékos növekedést produkált, így érthető, hogy miért is döntöttek végül a konzolos megjelenés mellett.
Az EA a közleményben külön hangsúlyt fektetett a mobilos címekre is, ezáltal kiderült, hogy a FIFA Mobile játékosbázisa már 95 milliósra duzzadt, de az NBA Live Mobile-nak is már 70 millió egyéni felhasználója van.