Bár a különbség már sajnos elenyésző, a 23.5 millió kézzel fogható program még mindig több, mint a 21.3 millió digitálisan értékesített darab.
A számok természetesen a jövőben sajnos megfordulhatnak, szinte biztosak lehetünk benne, hogy háttérbe kerülnek majd a fizikai adathordozók, de ez egy borítékolhatóan lassú folyamat lesz, illetve végleges kihalásról belátható időn belül nem beszélhetünk. A digitális vonalon ugyanakkor kimagasló értékeket ért el a Steam rendszere, akik az élen járnak az ilyetén eladásokban, ám szorosan követi őket a Direct2Drive, a Blizzard.com, az EA.com és a WorldofWarcraft.com. Az NPD szerint továbbá a casual réteg szívesebben használja ezt a megoldást játékvásárlásra, az abszolút kedvelt disztribúció pedig ezek között a Bigfishgames.com, valamint az EA-féle Pogo service, de az első ötben ott van a Gamehouse.com, az iWin.com és a Realarcade.com is.