Ennek alapját az Electronic Arts szolgáltatta, az amerikai játékkiadó óriás a célplatformok közé listázta a PlayStation 3-at a készülő produkció hivatalos adatlapján, amely platformra tudvalevőleg nem lett a játék bejelentve.
Mielőtt azonban a dolog ennél is nagyobb nyilvánosságot, illetve lángot kapott volna, az Electronic Arts azon nyomban levette a minden bizonnyal tévedésből kilistázott platformot az említett adatlapról, így maradt az Xbox 360 és a PC, mint a Left 4 Dead 2-nek kizárólagosan otthont adó platform páros.
A tavalyi első felvonás nem jelent meg a Sony harmadik JátékÁllomásán és a Valve sem szívesen dolgozik a PlayStation 3-mal, mint azt többször is hangoztatták már különböző fórumokon, számukra egy misztikusan betörhetetlen gépezet a CELL alapú architektúra, ezért tartózkodnak a vele való munkától. Ennyi volt ez a történet, az EA korrigálta a bakit és lehűtött sok ezer rajongót.
Electronic Arts Left 4 Dead 2 Game Page