Hat hónappal a kiadás után leépítések történtek a
The Elder Scrolls Online-t fejlesztő Zenimax Online Studiosnál, erősítette meg a cég, és azt is hozzátette, hogy ez a lépés semmiképpen se fogja befolyásolni az MMO működését.
Hogy hány dolgozót bocsátottak el, arról nem szólt a bejelentés, viszont elmondták, hogy ez egy ilyen játéknál rutinszerű, már-már természetes jelenség:
Ahogy az ilyen játékoknál szokás, rengeteg embert vettünk fel ügyfélszolgálatra,
akik válaszoltak a felhasználók kérdéseire a játék indulásánál, de most, fél évvel az indulás után egy csodálatos közösségünk van, a
The Elder Scrolls Online pedig gond nélkül megy.
A next-gen portok, úgy tűnik, még váratnak magukra, eredetileg júniusra ígérték, májusban már
hat hónapos késésről beszéltek, de egyelőre semmi hír. A
The Elder Scrolls Online nem lett akkora siker, mint amekkorát kalkuláltak, becslések szerint havi 775 000-en játszanak vele.
The Elder Scrolls Online-t fejlesztő Zenimax Online Studiosnál, erősítette meg a cég, és azt is hozzátette, hogy ez a lépés semmiképpen se fogja befolyásolni az MMO működését.'>