Kis híján a Microsoft kezébe került annak idején a Heavy Rain

2013. szeptember 04.
2.3941
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Néha magunk is meglepődünk azon, hogy mik ki nem derülnek egyes projektekkel kapcsolatban, így példának okáért bizonyára ti sem gondoltátok volna, hogy a Heavy Raint szinte csak egy hajszál választotta el attól, hogy Xbox 360-exkluzív cím lehessen.
 

David Cage a londoni BAFTA keretein belül ugyanis erről beszélt a Polygon munkatársainak, így segítségével megtudtuk, hogy a Microsoft nagyon szerette a csapat korábbi videojátékát - Fahrenheit (Indigo Prophecy) -, így a Quantic Dream első körben a redmondiaknál házalt a Heavy Rain kiadásával kapcsolatban.

Érdekes módon azonban a Microsoft elutasította a projektet és megtagadta a kiadást, Cage szerint azért, mert megijedtek, a Heavy Rain ugyanis több olyan témát is boncolgatott, amelyekből könnyedén botrány kerekedhetett volna.

Cage ezt követően a Sony-hoz fordult, ahol azonnal tárt karokkal fogadták, megbíztak ötleteiben, és így lett végül a PlayStation 3 egyik legjobb exkluzíva a Heavy Rainből. Érdekes történet, nem igaz?
Heavy Raint szinte csak egy hajszál választotta el attól, hogy Xbox 360-exkluzív cím lehessen.'>
5 hozzászólás

Alice

12 éve, 9 hónapja és 20 napja

Hát de gyökerek mikrofosék, pedig atom király game. Félnek a botránytól... pedig nekik az csak jó, addig is róluk is szól a történet, meg mad kiakarják mégtöbben próbálni at a botrányos gamet.... Bezzeg a hazudozástól nem féltek röhögő smiley

válasz erre

rDAVE

12 éve, 9 hónapja és 24 napja

Szokásos történet... röhögő smiley Nem csak játékfejlesztésben volt már így, néha lehetnének a nagy cégek is nyitottabbak, ha meg azok, akkor általában meg is lesz a jutalmuk.

válasz erre

juhaszandor

12 éve, 9 hónapja és 24 napja

totyak írta:
A Fahrenheit-et én is imádtam, nagyszerű játék. Microsoft már akkor is idióta volt. Ha akkor a Micro-hoz kerül a játék, talán nem is lett volna exkluzív. Sajnálom, hogy soha nem került a PC-sek kezébe.
Én anno játszottam a Farenheit-el, iszonyatosan tetszett. Ahogy befejeztem, rákerestem a stúdióra, mert ki akartam játszani a többi játékukat is röhögő smiley aztán láttam, hogy ps exkluzívokat készítenek

válasz erre

totyak

12 éve, 9 hónapja és 24 napja

A Fahrenheit-et én is imádtam, nagyszerű játék. Microsoft már akkor is idióta volt. Ha akkor a Micro-hoz kerül a játék, talán nem is lett volna exkluzív. Sajnálom, hogy soha nem került a PC-sek kezébe.

válasz erre

Vendég

12 éve, 9 hónapja és 24 napja

Én csak azt sajnálom hogy nem kapott még pc-portot szomorú smiley

válasz erre
Heavy Rain
12.900 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
vertabraec profiljamarco profilja