Keynote: a VoIP-szolgáltatások minőségéről

2005. július 20.
1.4621
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Hírblock profilja, adatai
Hírblock
Az amerikai e-business-társaság, a Keynote munkatársai megvizsgálták pár VoIP (Voice over IP)-cég szolgáltatását, és megállapították, hogy a webalapú telefonálás minősége még mindig jóval alább marad a hagyományos hálózatokétól.
 

Összesen hat VoIP-szolgáltató került a társaság nagyítója alá és ezeket tíz kritériumnak megfelelően osztályozták a szakemberek. Az Amerikai Egyesült Államokban piacvezetőnek számító Vonage a maximálisan elérhető 100 pontszámból több mint 80-at kapott.

A Keynote megvizsgálta még az AT&T Call Vantage, Packet 8, Primus Logo, SkypeOut és Verizon Voiceviewing szolgáltatásait is.

Habár a pontozási számokat figyelembe véve a Vonage-t illeti a dobogó felső foka, a hangminőség szempontjából az AT&T Call Vantage érte el a legjobb eredményeket - tudhatjuk meg a tanulmányból.

Mindent összevetve azonban a VoIP-szolgáltatások minősége hagy még némi kivánnivalót maga után, és egyelőre nem vetekedhet a hagyományos hálózatokéval. A tanulmányból azonban az is kiderül, hogy nem feltétlenül a szolgáltatók felelősek a hiányosságokért, hanem szorosan összefügg az internetes telefon hangminősége a sávszélességgel is.
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaManiac profilja