Képösszehasonlítás: Az új Epic-motor kontra PS3

2011. március 03.
2.4451
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Az Unreal Engine 3 mögött megbúvó fejlesztőcsapat, az Epic Games hallatlan önbizalommal hozta nyilvánosságra az "új-generációról" alkotott elképzeléseit, amikor felvetődött a kérdés: mégis hogyan teljesít majd az Epic újfejlesztésű motorja a jelenlegi PS3 kapacitása mellett? A választ az alant szemrevételezhető összehasonlító képek szájába adták; felül az Epic Engine-t, míg alatta a PS grafikus motorjának kapacitását reprezentálandó screenshot-ot tanulmányozhatjuk behatóan, hogy végül mi magunk vonhassuk le a következtetéseket.

 

kép'>Képösszehasonlítás: Az új Epic-motor kontra PS3 - 3. kép

Az Epic cég 1991-es alapítása ellenére rendkívül naprakész, s folyamatosan figyelemmel követi a piaccal és a videójátékokkal szemben támasztott elvárásokat, és eleget is tesz azoknak. Ezt mi sem támaszthatná alá jobban, mint hogy jelenleg is az Epic Games által programozott grafikus motor a legkeresettebb a piacon - a vásárló cégek közt szerepel az Activision, a Capcom, az Atari, a 2K Games, a Ubisoft és még sorolhatnánk...
A legújabb Unreal-motort a Microsoft DirectX 9-cel és 10-zel barátkozó PC-k, valamint az Xbox 360, és a PlayStation 3 számára fejlesztették ki. Erényeit többek közt a hihg-quality statikus világítási rendszer, a különböző vetülési effektekkel való machinálási opció, valamint a Soft-Body physics tulajdonságok képezik.

Egészséges pixelvizslatást kívánunk!

Képösszehasonlítás: Az új Epic-motor kontra PS3 - 4. kép



Képösszehasonlítás: Az új Epic-motor kontra PS3 - 5. kép


6 hozzászólás

Shade

15 éve, 6 hónapja és 17 napja

Maradok unreal párti. (:

válasz erre

Ryo san

15 éve, 6 hónapja és 18 napja

Nem is kérdés Heavy Rain mosolygó smiley Mondjuk én elfogult vagyok mert első pillanattól gyűlölöm az unreal3 motort.kacsintó smiley

válasz erre

Cpt_Nihil

15 éve, 6 hónapja és 19 napja

Szerintem sem kérdéses.

válasz erre

Vendég

15 éve, 6 hónapja és 19 napja

Unreal +1.

válasz erre

marco

15 éve, 6 hónapja és 19 napja

Háááát, elsőre én is az Unreal-t mondtam volna, de fene tudja. Azért a Heavy Rain gyönyörűszép élőben az az igazság...

válasz erre

Lac

15 éve, 6 hónapja és 19 napja

Unrealre szavazok, valahogy jobban bejön - reálisabban hat.

válasz erre
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljatotyak profiljaBotyi profilja