A PlayStation és a PlayStation 2 piacvezető konzolok voltak, így a brand fanatikusai hozzászoktak a komforthoz, szinte minden meghatározó címet kézhez kaptak vagy így, vagy úgy. Ennek az időnek vége, a konkurencia ebben a generációban előrébb jár az eladott konzolok mennyiségét tekintve, így nem is meglepő, hogy a legtöbb, korábban PlayStation exkluzív sorozat átgyűrűzik a Microsoft, valamint a Nintendo gépére is.
A Final Fantasy XIII, a Devil May Cry 4, a Star Ocean: The Last Hope, a Monster Hunter 3, a Dragon Quest és persze a másik fájó pont, a Tekken 6. A játék egyik vezető személyisége, Katsuhiro Harada magyarázta a történteket, a Kikizo-nak adott, legfrissebb interjújában. Harada-san kellemes szájízzel emlékezett vissza a korábbi időkre, amikor még az első két Sony-s platformra gyurmázták a Tekken játékokat, az árkád masinákon kívül.
Mint ahogy arra már a Square Enix is rávilágított nem rég, a piac változott, nem is keveset, a Sony meghatározó szerepe már a múlté, ezért sok exkluzív cím vált időközben multiplatform játékká. Katsuhiro Harada bevallása szerint nagyon jó kapcsolatot ápoltak a Sony-val és ezzel együtt Ken Kutaragi-val is, akit a PlayStation atyjának is szoktunk a legnagyobb tisztelettel hívni, de a vezető bunyós játék nem maradhat immáron a leggyengébben teljesítő platform exkluzív anyaga.
Harada szót ejtett az Xbox 360 európai, valamint amerikai sikereiről, ezért született meg a döntés, a Tekken 6 a redmondi gépre is megjelenik majd, valamikor jövő ősszel, a PlayStation 3-as változattal azonos időben. Ez nem a játékosok elárulásáról szól, csupán arról, hogy sem üzletileg, sem etikai oldalról vizsgálva nem ésszerű figyelmen kívül hagyni a magas Xbox 360 populációt. Persze előbbinek több szerep jut, tehát inkább szól ez a pénzről, mint jótékony megközelítésről.
A Sony folyton a hasznot hajszolja, nem feltétlenül a milliós hardvereladásokra törekszik, ezt vallják több helyütt, viszont az exkluzív címek legnagyobb hányada minden esetben/időben a vezető konzolra készülnek és ez jelen pillanatban nem a PlayStation 3, sőt, még csak nem is az Xbox 360, viszont utóbbi hozza a kurrens gen színvonalat, emellett egy kiemelkedő felhasználói bázist is felmutat a piacon, tehát a fejlesztők tetemes része szívesen fejleszt rá, a Namco-t is beleértve.
"Igen, mi fejlesztettük a Tekken sorozatot PlayStation-re, PlayStation 2-re és most PlayStation 3-ra is, tehát mi valóban együtt nőttünk a Sony brand-jével. Sok kedves emlékünk van és közel dolgoztunk Mr. Kutaragi-hoz is, így nagyon jó kapcsolatot ápoltunk. Jelenleg nagyon sok Xbox 360 user van és ez egy remek lehetőség azoknak a rajongóknak, akik csak ezzel a platformmal rendelkeznek és valóban szeretnének a Tekken-nel játszani, az első számú verekedős játékkal..." - mesélte Katsuhiro Harada.