Ahogy az már lenni szokott, napvilágot lát egy Fallout játék, és ripsz-ropsz dolgozni kell a patchen, mert hiába a sok tesztelés, meg tapasztalat, a legtöbb hibát mindig a játékosok találják meg. Általában a második harmadik patchek után váltak viszonylag stabillá ezen játékok, s ez alól csupán a legendás első rész a kivétel, bár az már még 1997-ben látott napvilágot, és bizony nem tegnap volt. Ráadásul a ketteshez, vagy a hármashoz képest az még nem is ágazott ennyire szerteszét.
No de mi is lesz ebben a (1.02-es) patchben?
- 42 küldetésen végeztek kisebb-nagyobb módosítást, hogy a mindenfélét kipróbáló játékosok ne szaladjanak bele ismeretlen bugokba
- 18 főbb területen takarították el a láthatatlan falakat, amikbe beragadhatunk
- társainknak immáron útvonalat is tervezhetünk a térképen, és mindig velünk utazna mindenhová, kivéve ha külön szólunk nekik, hogy maradjanak
- a mentés, töltés funkciók gyakori összeakadását kijavították
- eltüntették az illesztési problémákat, egyes fegyverek fejlesztését könnyítették
- a barkács menü ezentúl szűri a valós recepteket, a lista tetején
- sok kisebb egyéb probléma
A patch jövő hét első felében elérhető lesz.