Erre egyrészt garancia a Fallout szócska a címben, amelyet a Bethesda ismét vonzóvá és elismertté tett az utóbbi 3 évben, másrészt a Fallout 3 irdatlanul nagy sikere, harmadrészt pedig az Obsidian Entertainment hozzáértése, szerepjátékok fejlesztésében gazdag múltja. Bár a Fallout 3 jelentősen eltávolodott a Fallout 1-2 által kitaposott ösvénytől, talán erre volt szükség ahhoz, hogy óriási kritikai és eladási szenzáció váljék belőle. Előbbire jó példa a Gamerankings 90% fölötti átlaga (mindhárom platformon), utóbbira pedig a Bethesda által csak 2008-ban leszállított 4,7 millió példány.
A Fallout: New Vegasnak az előjelek alapján minden esélye megvan túlszárnyalni népszerű elődjét. A kritikai rész természetesen még erősen kérdéses, ám az eladásokkal nem lesznek problémák, az már most látszik. A Bethesda európai marketing és PR igazgatója, Sarah Seaby, jelentette be örömködve, hogy a "Fallout: New Vegas előrendelései messze lehagyták a Fallout 3-éit". Ez pedig, tekintve, hogy még bő két hónap van a produktum megjelenéséig, kellően biztos alapot nyújt a sikerességhez. A Fallout: New Vegas október 19-én kerül a boltok polcaira Észak-Amerikában, 22-én pedig Európában, és mindhárom platformra egyszerre jelenik meg.