Jordan Mechner remake-eli a Karateka-t

2012. február 15.
1.9531
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Az oldalnézetes platformerek 8 danos programozómestere, Jordan Mechner ismét képernyőre szeretné varázsolni az 1984-es beat 'em up legendát.
 

Alighanem sokatok esetében megpenget valami érzelmi szálat a Karateka cím, ami nem is csoda, hiszen nem csupán a videojáték-történelem, de a videojátékosok szempontjából is egy emlékezetes mérföldkövet jelentett és jelent mind a mai napig. A játék alkotója, Jordan Mechner pediglen éppen alkalmasnak találta a körülményeket ahhoz, hogy hősét a PlayStation Network és az Xbox LIVE felületen is harcállásba helyezze.

Egy kis gyorstalpaló: A Karateka egy oldalnézetes verekedős játék, amely egy, a gonosz Akuma által uralt japán kastélyban játszódik, és amiben feladatunk nem más, mint kiszabadítani az ő rabságában szenvedő Mariko hercegnőt. Mechner a Yale egyetemen töltött évek során alkotta meg ezt a mindmáig tisztelt és populáris jelenséget, méghozzá egy Apple II-esen.


Tény: A főszereplő haja csupán a fekete háttér miatt volt "szőke"

Tény: A főszereplő haja csupán a fekete háttér miatt volt "szőke"


Jordan még az idei év folyamán szeretné mozgósítani a remake-et, kihasználva a letölthető címek egyre növekvő népszerűségét:

A mai letölthető játékok piaca roppant alkalmas az egyszerű, szórakoztató játékélmény és a kemény emberi történet kombinációjához; mindahhoz, amit a játékosokaz eredeti Karateka-ban is átélhettek.

A Karateka remake-kel az eredeti játék előtt szeretnénk tisztelegni, mégpedig egy kompakt pick-up-and-play játék formájában, amely atmoszférikus és gyönyörű. Ez egy olyan remake, amely a napjaink konzoljai által nyújtott grafikai és hangteljesítménnyel kelti életre az eredeti történetet.
6 hozzászólás

Vendég

14 éve, 4 hónapja és 24 napja

1986 I was one at that time not something on which I know much about(Lepoq mnagoz sa..mosolygó smiley)Sometimes. I wish I could have the experience of people of that era, the hardship you people undergo to learn to program..comment dir learning the hard way to have fun with a game maybe writing the game itself is something more fun that actually playing the game, which nowadays would be a silly one(that was my case for my gfx assignment).Well about me, I did not had a pc when I was 13,during college time, I only did computing studies up to form 3, no experience about programming,we(i am refering to me) were just taught how to use a word processor, things like thats as you would have already guessed was boring.Infact, thought having supposedly learn computer for three year at college, I still did not know to use a computer(compared to the way i do now),maybe that was one of the major reason why i did not do computing in Sc or Hsc, moreover my parent could not afford to buy me a pc for me to play around and neither did any of my near family had a pc .so basically there's would have no possibilty for me to learn programming( I wonder if ever I even knew about the word.I've got my first pc about five years ago(this november will make it five),hein actually it was bought for my brother in order for him to do his assigments(I was in lower Six at that time). It was now the time for me where I could really say that i know how to use a pc.Needless to say, like you wanted to play game, I too wanted to play game (mo osi mo ti zenfan) but the only difference betwwen your era and mine is that lot of games were easily and cheaply available, so there was no need for me to learn to program as pastime.I was introduced to programming only at the university and as most of you already know, C++ is my first programming language(maybe why sometimes I prefer C++ to do some of my assignment especially the OR ones thought sometime I wonder if I know how to program) along came java,C,VB(if we call that a language),ruby,etc and now erlang.Oops, I hope I have not been too much out of subject(that was just the way i see things).From your time and now, lots of thing have changed.You learn to program so as to play games but now lots and lots of game are easily availble, so why would any learn to program to play game.Moreover, with the internet(where lots of youngster spending their time on communities site like facebook among others) and mutimedia facilities available, I don't see any normal human being who would strive to learn the hard way to make a simple and silly game for fun unless you are learning these stuffs for your academics..Who now cares how the watch work as long as it gives us time unless you are a watchmaker.. this is what technology for to ease the life of common people(I mean the non-scientist folk) to save them from learing the hard way..Hope have not been too much out of subject

válasz erre

Cpt_Nihil

14 éve, 6 hónapja és 4 napja

Maniac írta:
Te voltál gyerek?mosolygó smileymosolygó smileymosolygó smiley nyelvnyújtó smiley
Szerintem akkor, amikor még Kempelen sakkgépe volt a menő röhögő smiley nyelvnyújtó smiley

válasz erre

Maniac

14 éve, 6 hónapja és 4 napja

marco írta:
Hejj, gyerekkoromban mit össze verekedtünk kereszttesómmal éjszakákon át - ezzel!mosolygó smiley
Te voltál gyerek?mosolygó smileymosolygó smileymosolygó smiley nyelvnyújtó smiley

válasz erre

Vendég

14 éve, 6 hónapja és 4 napja

a jo kis 8 bites csoda mosolygó smiley

válasz erre

marco

14 éve, 6 hónapja és 4 napja

Hejj, gyerekkoromban mit össze verekedtünk kereszttesómmal éjszakákon át - ezzel!mosolygó smiley

válasz erre

Braddock

14 éve, 6 hónapja és 4 napja

Várjuk!

válasz erre
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Megjelenési dátumot kapott a Karateka

Megjelenési dátumot kapott a Karateka

legutóbbi hozzászólások
 
Patrik94 profiljamarco profiljaManiac profilja