kep1#A mostanság a 3D Gaming Summit tanácsadójaként is tevékenykedő, korábban a Wired Magazine, a GamePro Magazine, és PlayStation.com vezető munkatársaként közismertté vált John Gaudiosi nemrégiben hangot adott abbéli aggodalmának, mely szerint amennyiben a három dimenziós technológiát jelenleg alkalmazó cégeknek nem sikerül a közeljövőben egy olyan alternatív, forradalmian új megoldással előállniuk, mely révén végre elhagyhatók lesznek a felhasználók számára meglehetősen zavaró szemüvegek, az ágazat jövőjét komoly veszély fenyegetheti.
Nagyon úgy tűnik, hogy Gaudiosi úr a szakmát érintő aggályaival koránt sincs egyedül, ugyanis a vezető hollywood-i székhelyű, a kérdésben kompetens szoftverfejlesztő cégek szakemberi is osztják az álláspontját, így jelenleg még nyitott kérdés, hogyan, miként, és legfőképpen mikor fogják a felhasználók otthonaiba csempészni a 3D-s technológia nyújtotta örömöket oly módon, hogy maga a játék élmény számottevően ne csökkenjen.
Némi bizakodásra adhat okot, hogy a technológia egyik talán legnagyobb támogatója a Sony lényegesen bizakodóbb a 3D jövőjét illetően, mivel állításuk szerint náluk jelenleg gőzerővel folynak az ez irányú fejlesztések, és ha minden a terveik szerint alakul, idén júniusban az elért eredményekről már konkrétumokkal is tudnak szolgálni a nagyközönség számára.