Sonic Boom néven készül a kék sündisznó legújabb kalandja, amelynek vizuális prezentációjáért a Crysis 3 alatt is üzemelő CryEngine 3 felel majd - John Carmack szerint ez mind rendben is van, mindaddig, amíg a játék stabil 60 képkockát produkál másodpercenként.
Twitteren fejtette ki véleményét a
Sonic Boom kapcsán az id Software egykori legendás programozója John Carmack (Wolfenstein, DOOM, Quake), aki szerint a CryEngine 3 - ahogyan azt már korábban is tapasztalhattuk - hatalmas területek megjelenítésére képes hihetetlen részletesség mellett, mindez azonban semmit sem ér, ha a játék nem stabil 60 fps-sel fut.
Fantasztikus dolgokra képes a CryEngine 3, így ideális választásnak tűnik, mindaddig, amíg a játék 60 fps-sel fut.
A fejlesztés alatt álló új epizód a klasszikus Sonic címek sebességérzete és ügyességi részei mellett szabad felfedezést és egyedi harcrendszert ígér a rajongóknak. A
Sonic Boom kizárólag Wii U-ra és 3DS-re érkezik 2014 folyamán.
Sonic Boom néven készül a kék sündisznó legújabb kalandja, amelynek vizuális prezentációjáért a Crysis 3 alatt is üzemelő CryEngine 3 felel majd - John Carmack szerint ez mind rendben is van, mindaddig, amíg a játék stabil 60 képkockát produkál másodpercenként.'>