Japánban már a DLC-ket is tévében reklámozzák

2015. december 30.
4.5751
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Hihetetlen, de mégis igaz: a játékipar eljutott arra a szintre, hogy a régi vágású rajongók szemében egyre méretesebb szálkát képviselő DLC csomagok ma már olyan jelentős értéket képviselnek, hogy ahhoz külön televíziós reklámok is készülnek.

Ez egyelőre természetesen még korántsem jellemző a nyugati régiókra, ellenben Japánban, avagy a videojátékok őshazájában kis túlzással történelmet írt a Nintendo azzal, hogy a Super Smash Bros. soron következő DLC csomagjához egy külön televíziós reklámot készítettek.

Nyilván nem egy újabb bugyogót vagy csíkos zoknit tartalmazó letölthető tartalomról van szó - a többek között Bayonettát is játszhatóvá tévő kiegészítőről beszélünk -, ellenben mi még így is túlzásnak tartjuk, hogy egy szimpla letölthető tartalomnak akkora feneket kell keríteni, hogy megjelenését még a televízióban is promotálják. Kíváncsiak vagyunk, hogy Japánon kívül is jellemzővé válik-e majd a jövőben ez a tendencia!

Nézd nagyban ezt a videót!



4 hozzászólás

totyak

10 éve, 2 hónapja és 27 napja

Itthon is szívesen látnék videojáték reklámokat a tv-ben. Na nem dlc-ket, rendes játékokat.

válasz erre

WarriorAutobot

10 éve, 2 hónapja és 27 napja

Kinek mi, szerintem jó lett a videó, de ha megy akkor megy így picit talán többen veszik meg.

válasz erre

kpal

10 éve, 3 hónapja

Ott visszahozza azt bőven amit egy ilyen reklámért elkérnek.

válasz erre

nefaria

10 éve, 3 hónapja

De nagyon más kultúra....

válasz erre
Super Smash Bros
15.999 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
iPet profiljaBotyi profiljamarco profiljatotyak profilja