A hibrid modellben (online és offline boltokkal is rendelkező) működő bolthálózat tavaly honosította meg a tengerentúlon már hosszú évek óta működő vásárlói napot, egyelőre kisebb kedvezményekkel mint az USA-ban.
A tavalyi évben haldokló szerverek idén erősítést kapnak a nagy terhelést okozó napra, így - elméletben legalábbis - nem kell tartani attól hogy megvásárolhatatlan lesz a kinézett termék. A jövő hét péntekre időzített akciós napon 4000 termék kap kisebb-nagyobb árcsökkentést, amely összesen 500 millió forint kedvezményt jelent.
A kínálatban egyébként megjelentek az egyik bútoráruház-lánc termékei is, az új többségi tulajdonos hozományaként, akiknek köszönhetően jelentős beruházásokkal próbál hamarosan régiós terjeszkedésbe a cég.
Idén a mobiltelefonok és a hordozható hangszórók számítanak slágerterméknek, ezért várható hogy ezek kapják a legtöbb akciós árcédulát, de a 20-70%-os kedvezmény sokféle műszaki és egyéb terméken ott fog fityegni, érdemes hát kicsit várni a bevásárlással.