Ha nem lett volna botrányos a Cyberpunk 2077, nem lett volna sikeres a Phantom Liberty

2024. július 03.
10.6181
Botyi profilja, adatai
Botyi
Pawel Sasko, a Cyberpunk 2077 vezető küldetéstervezője a megjelenésekor tapasztalt negatív fogadtatásnak tulajdonítja a bővítmény későbbi sikerét, ez ugyanis arra kényszerítette őket, hogy változtassanak a játék fejlesztésének módján.
 

Sasko a TheGamer munkatársával, Santi Leguizával a Gamescom latam rendezvényen beszélgetett és felhozta a játékiparban a munkával járó fájdalmakat, beleértve a törölt projekteket és az ellentmondásos játékindításokat.

Elmondta, a Phantom Liberty sokkal jobban működött a megjelenéskor, mert teljesen megváltoztatták a gyártást, ami nem lett volna lehetséges, ha az alapjáték kezdeti fogadtatása nem lett volna olyan negatív, mint amilyen. "Ez megváltoztatott engem és minket, mint stúdiót" - tette hozzá.
Cyberpunk 2077 vezető küldetéstervezője a megjelenésekor tapasztalt negatív fogadtatásnak tulajdonítja a bővítmény későbbi sikerét, ez ugyanis arra kényszerítette őket, hogy változtassanak a játék fejlesztésének módján.'>
3 hozzászólás

Ez ***** nagy! röhögő smiley röhögő smiley röhögő smiley

válasz erre

Ronalddo

1 éve,

MAgyarul tanultak a hibáikból. Ez is valami.

válasz erre

Patrik94

1 éve,

Akkor örüljünk, hogy elrontották?! röhögő smiley

válasz erre
Cyberpunk 2077
24.600 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaManiac profiljaBotyi profilja