fejlesztésében készülő, a szoftver piacon feltehetően már idén ősszel megjelenő Medal of Honor produktum elkészítésével megbízott csapat vezető munkatársa Greg Goodrich nemrégiben úgy döntött, hogy Matt Pruitt és James Root nyomdokaiba lépve ő is "tollat ragad", és a cég saját hivatalos blogján osztja meg saját véleményét, aktuális gondolatait a sokunk által várva várt játék kódjának optimalizálása során fellépő nehézségekről.
Első napló bejegyzésében Goodrich főként arra a fejlesztés során felmerült problémára tér ki, mely szerint a program fejlesztői olyan minden vonatkozásában realisztikus környezetet kívántak alkotni, amelyben a játékos igen könnyen elveszhet a sok apró, főként az irányítást, és a célpontok bemérését, sikeres megsemmisítését érintő részletekben, aminek következtében a legfontosabb tényező: a játékélmény igencsak veszít varázsából.
"A felhasználók döntő többsége főként azt várja el egy ilyen atmoszférájú, adrenalin szint növelő játéktól, hogy ha célba vettek egy ellenséges egységet, akkor meghúzva a ravaszt láthassák annak megsemmisülését, és egyáltalán nem díjazzák azt, ha a cél elérése érdekében még bonyolult matematikai, ballisztikai számításokat is kelljen végezniük"-fejti ki Goodrich.
Az őszi megjelenésig még bőven van ideje a fejlesztő gárdának finomítani a játékmeneten, irányításon és nyilván mindent meg is tesznek a jelenleg fennálló problémák áthidalására, hogy végül egy az Electronic Arts hírnevéhez méltó alkotással kápráztathassák el újra a műfaj rajongóit.