Ennyi kópia vándorolt ki az üzletekből a megjelenés hétvégéjén világszerte, ami gyakorlatilag megalapozhatja a legnagyobb méretű debütöt, ebben a konzol generációban. A worldwide launch tiszteletére több mint 20 ezer kiskereskedő tárta szélesre üzleteinek kapuit péntek éjfélkor, hogy a türelmetlen tömegek mielőbb hozzájussanak a saját kópiájukhoz.
Cliff Bleszinski ecsetelte a sajtótájékoztatóban röviden, hogy milyen izgalmakat is hordoz magában egy ehhez hasonló, világméretű premier. Sikerült összehozniuk azt, ami csak keveseknek adódik meg és azonos időpontban, a világ minden táján kilőtték az Epic Games második Gears Of War játékát, amely minden bizonnyal nem az utolsó volt a sorozatban. További hivatalos adat, hogy több mint 1.5 millióan jelentkeztek be az Xbox LIVE-ra a hétvége alatt a Gears of War 2-vel és elérték a 15 milliós játékóra számot.
A srácok 19 millió millió Achievement-et nyitogattak meg kollektíven, elég korrekt értékeket ezek, bizonyára mindenki számára érzékelhető a monumentalitás az esemény körül. Meglepő viszont abszolúte nincs a dologban, az irdatlan erejű marketig hadjárat, az első epizód szintén elismerésre méltó sikere és az Epic Games nevének garancia értéke vásárlók millióit csábította táncra, a fegyverek táncára. Gratulálunk a sikerekhez és jó játékot kívánunk a leendő, a friss és a korábbi tulajoknak egyaránt.
Ne hagyd ki a launch party-ról készült élménybeszámolónkat sem, Yoyo kollégám virtuális tollából.
Gears of War 2 Launch Party