A hivatalos web oldalon közétett információk szerint a Square-Enix színeiben 4 kulcsfontosságú japán uraság is tiszteletét teszi a neves konferencián. Sőt, mi több, igazán érdekfeszítő dolgokról fognak szót ejteni. Érkezik Fumiaki Shiraishi, Toshiro Tsuchida, Isamu Kamikokuryo és Taku Murata.
Az urak ugyan mind a Square-Enix-et képviselik, ám a fejlesztés más-más területéről érkeznek és persze mindenki a saját feladatáról, valamint személyének fontosságáról fog nyilatkozni. Lássuk is a híres négyest.
Isamu Kamikokuryo: A Final Fantasy XIII art direktora, aki bevezet minket a Final Fantasy művészi világába. Elmeséli nekünk, hogy mi módon merít inspirációt, hogyan "edzették" meg a feladatra, és az ő hozzáértése mennyire meghatározó a játék fejlesztésében.
Fumiaki Shiraishi és Toshiro Tsuchida: A két szaktekintély beszámolóival szélesebb rálátást enged számunkra a Wii Ware nyitócímének, a Final Fantasy Crystal Chronicles: The Young King and the Promised Land-nek a készítési munkálataira.
Taku Murata: Ő az idei GDC vizein a legnagyobb Square-Enix-es hal, aki a grafikus motorok fejlesztésébe nyújt bepillantást. Elmagyarázza, hogy miért most, miért nem külsős engine-t licenceltek az új játék fejlesztésekhez, mik a különlegességei, hogyan készítették el és milyen fajta kihívásokkal kellet szembenézniük a kód létrehozása során. Ő tehát a Final Fantasy játékok technikai oldalát fogja prezentálni.
Az úr azonban még egy titkot rejteget a köntöse alatt. Rossz az, aki rosszra gondol. Arról van itt szó, hogy Murata úr oldalán olvashatunk egy idézetet, mely gyakorlatilag egyértelműen megerősíti, hogy a Squre-Enix egy MMORPG (Masszív Multiplayer Online Szerepjáték) játék formába öntésén is szorgosan munkálkodik.
"Az új grafikus motorunk fogja életre kelteni a Final Fantasy XIII-at, készül vele egy MMORPG és néhány jövőbeli alkotás is erre az alapra építkezik majd."
Valószínűleg az új MMORPG mögött a Final Fantasy XIII Haresis rejtőzik, ami az úr elmondása alapján tehát szintén a White Engine-re fog támaszkodni.