GDC 2009: Mesterséges intelligencia fejlesztésébe kezdett a Havok

2009. március 24.
4.1871
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
A Havok név egy asszociációs játékot folytatva hamar előkerülne, ha a fizikai motort említenénk, ugyanis a srácok eddig ezen a téren tettek le értékelhető dolgokat az asztalra.
 

A 2009-es Game Developers Conference alakalmából azonban most új utakra eveznek, hiszen bejelentéseik szerint a fizikai motorok után most mesterséges intelligencia gyártásába kezdenek, amelyek főleg az RTS játékoknál lesznek használatosak, mivel az útvonalkeresés tökéletesítése lebeg előttük fő célpontként.

A bejelentéshez mellékeltek egy videót is az uraságok, amit természetesen kicsit lejjebb te is megtekinthetsz. A mozgóanyagon láthatjuk az eddig kész AI képességeit, bár meg kell hagyni, a rendszer még nem biztos, hogy tökéletesen működik. A kisfilmen látható katonák szépen, ügyesen megtalálják fedezéküket, nem gabalyodnak egymásba, ami elmondható a feltűnő páncélosokról is. Ez első körben apróságnak tűnhet, pedig nem az, hiszen gondoljunk csak egy RTS játékra, ahol a hajunkat téptük akkor, amikor nem voltunk képesek két tankot elirányítani egymás mellett.

Ha minden a tervek szerint alakul, az új Havok mesterséges intelligenciával ilyen már nem történhet meg, csak nehogy túl nehézre sikerüljön, mert akkor rossz célba fog érni a nemes kezdeményezés. Ha szeretnéd megnézni a Havok AI képességeit, kattints a lejátszás gombra...

#tv#
1 hozzászólás

Hori a (hun)

16 éve, 10 hónapja és 8 napja

Nem néz ki rosszul. Mostanra már netudom hol tartanak, de a Wolfenstein-t részben ők csinálták, ami mai játék. Szerintem jó volt az FPS nekik.

válasz erre
 
Minden hír, videó és cikk
GDC 2009
legutóbbi hozzászólások
 
Maniac profiljamarco profiljaiPet profilja