Frank Tzengi: Az Uncharted 4 grafikája már nagyon közel áll a filmekéhez

2015. február 09.
1.5351
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Noha már korábban is megbizonyosodhattunk arról, hogy az Uncharted 4 elképesztő látványt nyújt majd a gyakorlatban, Frank Tzengi, avagy a Naughty Dog egyik vezető művésze azonban nemrégiben érdekes részleteket osztott meg velünk a grafika kapcsán.
 

Tzengi a CG Master Academy munkatársainak arról beszélt, hogy az Uncharted 4 grafikai minősége nagyon közel áll a filmekéhez, így például a főhős karaktere olyan részletes és kidolgozott, hogy az akár egy CGI filmben is megállná a helyét.

A művész szerint a videojátékok egyre közelebb kerülnek a filmek minőségéhez, és pár év múlva mindenki meggyőződhet majd arról, hogy a CGI mozik és a játékok között már szinte egyáltalán nem lesz különbség a küllem tekintetében.
10 hozzászólás

movi

11 éve, 2 hónapja és 18 napja

rDAVE írta:
Azért nem ugyanaz egy CGI és egy játék... Utóbbit valós időben kell megjelenítenie a felhasználó gépének és reagálnia minden utasításra, ami nem kis meló, ráadásul nem csak grafikát, de fizikát, a mesterséges intelligenciát és a többit is számolnia kell. CGI effekteket filmekben és animációs filmeket nem egy gép dolgozik... Anno a Final Fantasy filmet 960 P3-as gép renderelte. röhögő smiley Most rákerestem a Pixar-ra, hogy valami modernebb példát is hozzak már. 12,500 processzor magot tartalmazó géppark renderelte a 2011-es Verdák 2-öt.
Váóó!

Akkor alaposan félrecsúsztam, köszi a választ, tényleg érdekes volt!

válasz erre

rDAVE

11 éve, 2 hónapja és 18 napja

movi írta:
Szerintem meg már megvan az a szint, csak szándékosan nem vezetik be, had költsenek az emberkék még egy párszor videó kártyára, meg memóriára.
Ha megnézzük, hogy a filmekben milyen grafikával vannak a trükkök, akkor miről beszélünk??
Azért nem ugyanaz egy CGI és egy játék... Utóbbit valós időben kell megjelenítenie a felhasználó gépének és reagálnia minden utasításra, ami nem kis meló, ráadásul nem csak grafikát, de fizikát, a mesterséges intelligenciát és a többit is számolnia kell. CGI effekteket filmekben és animációs filmeket nem egy gép dolgozik... Anno a Final Fantasy filmet 960 P3-as gép renderelte. röhögő smiley Most rákerestem a Pixar-ra, hogy valami modernebb példát is hozzak már. 12,500 processzor magot tartalmazó géppark renderelte a 2011-es Verdák 2-öt.

válasz erre

movi

11 éve, 2 hónapja és 18 napja

Amúgy a játék nagyon jó lesz, PS4-eseknek kötelező!

válasz erre

movi

11 éve, 2 hónapja és 18 napja

Szerintem meg már megvan az a szint, csak szándékosan nem vezetik be, had költsenek az emberkék még egy párszor videó kártyára, meg memóriára.
Ha megnézzük, hogy a filmekben milyen grafikával vannak a trükkök, akkor miről beszélünk??

válasz erre

WarriorAutobot

11 éve, 2 hónapja és 20 napja

Nekem már a három is olyan hogy az agyam eldobom röhögő smiley
A négytől meg meg se fogom találni az állam. röhögő smiley
Iszonyatosan várós!
Bár PS4 hiányában még sokáig az is lesz. szomorú smiley

válasz erre

totyak

11 éve, 2 hónapja és 20 napja

De nagy az arc. Szép a játék, amennyit láttunk belőle, abból kiderül, de azért simánmeg lehet mondani, hogy nem CGI film.

válasz erre

ENCELADUS

11 éve, 2 hónapja és 20 napja

Remélem minél hamarabb eljön a filmszerű játék világa

válasz erre

Tommy

11 éve, 2 hónapja és 20 napja

Látatlanban is az év játéka!

válasz erre

supermanvsbatman

11 éve, 2 hónapja és 20 napja

PaulMarloW írta:
Az a pár év szerintem lesz vagy 10. röhögő smiley
vagy több lesz majd röhögő smiley

válasz erre

PaulMarloW

11 éve, 2 hónapja és 20 napja

Az a pár év szerintem lesz vagy 10. röhögő smiley

válasz erre
Uncharted 4: A Thief's End
5.789 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
rDAVE profilja