Fracture: A Wii túlságosan gyenge hozzá?

2008. június 02.
1.8741
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
Jelenleg a Nintendo üdvöskéje áll abszolút nyerésre az aktuális konzolgenerációban.
 

Mindezt köszönheti annak az irányzatnak, amelyre a másik két rivális konzol gyártó nem volt képes ilyen mértékben lecsapni. Gondolunk ezalatt a casual rétegre, akik a Wii-nek köszönhetően minden korábbinál élvezetesebb formában tudják elütni idejüket. A kemény mag persze inkább valamely HD konzolba invesztál pénzt, időt és energiát, mégis a Nintendo szekere fut a legjobban.

Az egyszerű és olcsó hardvernek viszont időnként fájó mellékhatásai is vannak, hiszen rengeteg játék kerüli el a platformot, annak okán, hogy a Wii nem alkalmas elfogadható minőségben visszaadni a látványt és a játék összetettségét. Egy Gran Turismo, egy Gears Of War, egy Metal Gear Solid 4, vagy egy Grand Theft Auto IV már bizony túl sok lenne a masinának, ezért ilyen volumenű produktumok átültetésével legtöbbször meg sem próbálkoznak a stúdiók, mert a végeredmény lehangoló lenne.

Ez történt a LucasArts szárnyai alatt fejlesztgetett Fracture című, kőkemény shooter anyaggal is. Jeffrey Gullett a neves stúdió egyik embere szerint a Wii túlságosan gyengének bizonyulna egy ilyen nagy horderejű játék elkészítéséhez, ezért nem fejlesztenek belőle Nintendo-s portot, mesélte nem rég egy frissen készített, London-i interjúban. Sajnos ezzel a jelenséggel, hiányossággal is számolniuk kell a Nintendo Wii tulajdonosainak. A Fracture jelen állás szerint október utolsó napján kerül kiadásra Európában PlayStation 3-on és Xbox 360-on.

Bárhonnan is nézzük, a Wii alkatilag nem passzol az efféle anyagokhoz, viszont cserébe tonnányi exkluzív játék érkezik rá, amely a többi konzolon soha sem fog napvilágot látni. Így van ez. Kompromisszum szükséges, ha csak nem megyünk el egy nagyobb bevásárló körútra és nem gyűjtünk be minden létező konzol masinát. A gépeket még csak megveszi az ember, de hónapról-hónapra ellátni játékokkal..., az bizony a kemény meló hosszú távon. Így marad legtöbbször a fájó döntéshozatal. No Gran Turismo, yes Mario Kart, no Tekken, yes Super Smash Bros. Brawl, no Fracture, yes Link's Crossbow Training. Dönteni tudni kell.
2 hozzászólás

wazko

12 éve, 10 hónapja és 27 napja

richie8 írta:
Pedig mekkora összeg folyna be a cégnek, ha nevesebb címeket is meg tudna jelentetni. Cserébe viszont magasabb árral is kellene cédulázni az erősebb Wii-ket, így nem ők lennének a befutók. Megbocsájtható az eladásokat tekintve.
Sajnos a wii U-t kicsit elnézték, az kb egy fél generáció váltás volt, és a nevesebb címek el is kerülik, mert a hardver gyenge(, így nehezebb a portolás), és még kevesen is veszik (Sony-t, micorosoftot várva), ezért teljesen életképtelennek tűnik a konzol, csodálom, hogy nem próbálkoznak egy újabbat kiadni.

válasz erre

richie8

12 éve, 10 hónapja és 27 napja

Pedig mekkora összeg folyna be a cégnek, ha nevesebb címeket is meg tudna jelentetni. Cserébe viszont magasabb árral is kellene cédulázni az erősebb Wii-ket, így nem ők lennének a befutók. Megbocsájtható az eladásokat tekintve.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások