Európai lokalizációt is kap a Magna Carta 2

2009. április 30.
2.8981
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
Csak a napokban mutattuk be a koreai illetőségű Softmax következő szerepjátékának első videóját, de máris kiváló hírekkel szolgálhatunk a műfaj szerelmeseinek.
 

A Magna Carta 2 kiadója, a Namco Bandai bejelentette, hogy készítenek európai lokalizációt a japán stílusú RPG számára, amely idén ősszel éri majd el az öreg kontinens partjait, kizárólag Xbox 360-on. Akinek bejött az első rész, örömét ne is palástolja, kapjuk a folytatást.

A vadonatúj történetet a szerelem, a gyűlölet, a politika és az árulás viszik majd előre, az egésznek pedig a civil háború sújtotta Lanzheim kontinens ad otthont. Nem csak a játékmenetben, de a látványban is kiemelkedőt ígérnek, ezért hívták segítségül az Xbox 360-on kiválóan teljesítő Unreal Engine 3-at és nem utolsósorban Hyung-Tae Kim-et, a neves koreai művészt. A készítők nem japánok, viszont távol-keletiek, ihletet pedig egyértelműen a mangából merítettek, összemixelve azt a fotórealizmussal, áll a hivatalos sajtópublikációban. Az érzelmektől fűtött sztorit gyönyörűen megkomponált CGI átvezetők fogják díszíteni, akárcsak egy Final Fantasy epizódban.

A Magna Carta 2 körülbelül negyven óra tiszta játékidőt kínál és ötvözni fogja a stratégiai mélységű, körökre osztott, valamint a valós idejű harcrendszereket, így interaktívabb és élvezetesebb gameplay-t prezentál, nem mellesleg változatosabb összecsapásokat és eltérő gondolkodásmódokat úsztat be a képbe. A szörnyek leölése után úgynevezett Kamonds-okat gyűjtögethetünk, amelyekből újabb tárgyakat, fegyvereket kovácsolhatunk, vagy erősíthetjük a meglévőket. További érdekesség, hogy fegyverváltásoknál megváltozik az adott szereplő harci stílusa is, igazodva annak attribútumaihoz. A kamera szabad mozgathatósága már csak hab a tortán. Ez édes lesz, valami azt súgja egyre hangosabban.

Nincs szerepjáték mágia nélkül, a Magna Carta 2 erre a célra a KAN-t fogja rendszeresíteni, amely a négy természeti elemen, a tűzön, a vízen, a szélen és a villámon nyugszik, valószínűleg ezek látványban is igazodni fognak majd névadó elemeikhez. Dátum jelenleg nincs, őszre várható az európai kiadás, kizárólag Xbox 360-on. Újabb J-RPG stílusú gyöngyszem, ami mindig jól jöhet. Friss videót hoztunk, ám ezúttal már angol nyelven kommunikál. Így meggyőző, figyelni fogunk rá, főleg, hogy érkezik a saját kiadásunk.

#tv#
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások