SightlessKombat a hang alapú játékokkal kezdett el játszani először, amelyekhez nem voltak túl vagy beviteli igények, majd a hagyományosabb konzolélmények felé mozdult el, ahol egy társ segítségére volt szüksége, ha előrelépést akart elérni. Teljes mértékben hangon és megalapozott találgatásokon keresztül történt az irányítás, ez a stratégia a mai napig megmarad azokban a címekben, amelyekhez nincs akadálymentesítés - magyarázta Ben.
A God of War: Ragnarök számos vizuális beállítással rendelkezik, amellyel javítható a részlegesen vak ember élménye, szinte minden karakterhez, vagy tárgyhoz színes bevonatot adhat hozzá, például ellenségekhez, veszélyforrásokhoz, hátterekhez. De Ben, mivel teljesen vak, nem részesül ezekből a funkciókból, ehelyett a játék beviteli beállításaira támaszkodik.
Ben hasznosnak találta a kontroller átállítását és vannak olyan akadálymentesítési beállítások, amelyek számos játékon belüli feladatot automatizálnak, vagy a gombok bevitelét rendkívül egyszerűvé teszik, így Bennek nem kell különösebben precíznek lennie a cselekvéseiben. Van egy navigációs segédfunkció is, amely megmondja Bennek, hogy bizonyos pillanatokban hova kell fordulnia.
SightlessKombat tovább magyarázta a Redditen, hogy azért küzd a képességek rendszerezésével és a menükkel, ezekhez segítségre van szüksége, bár reméli, hogy egy jövőbeli javítás valamilyen módot kínál ennek az akadálynak a leküzdésére.