Zach jelenleg a Bethesda csapatánál dolgozik egy bejelentetlen projekten, de egykoron a Dead Space-sorozat egyik központi fejlesztője volt, és a szomorú hírek napvilágra kerülését követően egy rajongónak válaszolva a Twitteren kifejtette, hogy miért lett elkaszálva már korábban az említett horrorszéria.
A Dead Space-t ugyanis hiába imádták sokan, és hiába készült belőle egy zseniális első rész, elmondása szerint azonban az EA folyamatosan irreális elvárásokat támasztott a játék elé, ezáltal a Dead Space 2 60 millió dollárból készült és 4 millió példányban kelt el, ami bár nem a legjobb átlag, de a befektetett összeg jól mutatja, hogy mennyivel többet várt tőle a kiadó.
Dead Space 2 cost 60 Million dollars to make and they were merciless with their budget. they only sold 4 mil and that wasn't enough
— Zach Wilson (@covernode) 2017. október 17.
Zach ugyan nem merte határozottan kiemelni, hogy a Dead Space 2 nem lett nyereséges - hiszen számoljunk csak kicsit utána -, de azt elmondta, hogy jócskán alulmúlta az EA elvárásait, akik még egy esélyt adtak ugyanis a sorozatnak, de később végérvényesen elbúcsúzhattunk tőle.
I don't know if it turned a profit. But it underperformed, and meeting expectations are as important
— Zach Wilson (@covernode) 2017. október 17.