A BioShock fejlesztői ugyanis a hétvége folyamán úgy döntöttek, hogy előhozakodnak egy közel tíz évvel ezelőtt fejlesztés alatt állt projektjük információival, hogy a fanatikusok tisztában legyenek azzal, mit hagytak félben az említett vízalatti horror FPS kedvéért.
Az Irrational Games műhelyében ugyanis a BioShock előtt - és a System Shock után - egy stratégia formálódott, amely a Dungeon Duel névre hallgatott. A program nagyjából 2002-től állt fejlesztés alatt, törlését pedig az imént említett alkotás megkezdésével kukázták. A Dungepon Duel-ben a fejlesztők a klasszikus kártyás szerepjátékokat kombinálták volna az építkezős stratégiákkal, amelyhez szintlépés is párosult volna, sőt mi több, nagyon erős online vonulat is, hiszen az Irrational olyan többjátékos módokat tervezett hozzá, mint a Capture the Flag, a Last Man Standing, a Dungeon Ball, a King Killer és a Treasure Hunter. Ha belegondolunk, mind a mai napig nem érkezett a Dungeon Duel-hez hasonló alkotás - a fentiek szerint már nem is fog -, de egy BioShock-kal azért, még ha hajszálnyival is, de jobban jártunk.