Voltak, de forradalmit nem hoztak. Ellenben jó szórakozást nyújtottak egy maximum két végigjátszás erejéig. A sorozat azonban újra feléled és bővül egy új taggal, amelyről kaptunk néhány instrukciót és elég korán, de elsütötték a gépigényt is, amely az előzetes képek alapján már most irreálisan magas. A fejlesztők megunva a Közel-Kelet hadszínterét, most Amerikában folytathatjuk az akciózást, pontosabban a kontinens közepén, Venezuela és környékén...
Venezuela és közeli szomszédai úgy látszik felkapott helyek lettek a játékvilágban, hiszen nemrégen általam tesztelt Mercenaries második része is oda kalauzolt minket. Mint a valós életben, úgy a játékban is nagy konfliktusok lesznek és ezeknek megoldására a Delta Force kommandót hívják majd segítségül, velünk az élen.
A játékhoz, mint mondottam már most kiszivárogtatták a gépigényt, amely a következőképpen alakul:
Processzor: 2.6Ghz P4 CPU (Dual Core vagy Quad Core)
Memória: 1 GB (2 GB Vista alatt)
Grafikus kártya: ATI 1900+ vagy NVidia 7900+ illetve ehhez hasonlók pixel shader 3.0 támogatással
HHD: 5GB szabad hely
Mint láthatjuk tényleg nem éppen alacsony, főleg ha megnézzük a csatolt képeket is, de reméljük ezt még sikerül optimalizálni vagy legalább a gépigényhez hozzáigazítani a látványt. A játékhoz kaptunk még néhány instrukciót, úgy, mint a 3 nagy kampányt, amelyben fejenként 12 küldetést végezhetünk el. Mivel a játékmenet nem lineáris lesz, ezek elvégzése ránk van bízva. A szabadon bejárható területnek hála lesznek járművek, de az igazi Delta Force felszereléseket is megkapjuk majd használatra. De ígérnek nekünk a fejlesztők élvezetes és izgalmas harcokat, és multiplayer lehetőséget 12 pályán, ahol egy időben akár 200 fő is lövöldözheti egymást. Eddig nem rossz, ha a grafikát sikerül kicsit simogatniuk még bármi kisülhet ebből a Delta Force részből!