Az elképesztő számadatoktól akkor enyhén hagytuk el az állunkat, ám aki látott már egy helyen hatezer embert, az valószínű sejthette, hogy ennek nem lesz jó vége, és egészen a mai napig senki nem mert szót emelni ellene, kivéve Shin Oharát, a játék társproducerét, aki szerint háromezernél több zombi már teljesen tönkreteszi a játékélményt.
Bár felettébb furcsa, hogy saját alkotása ellen beszél Ohara úr, hamarosan belátjuk, hogy igaza van. Állítását a gyakorlatra alapozza, szerinte ugyanis a játék motorját felhasználva kipróbálták egy demóban, hogy milyen az, ha egy tíz méter széles, valamint egy 200 méter hosszú terembe belepréselnek 7000 élőhalottat. Bár nem Shin véleménye, szerintünk az az igazi tömegiszony szimulátor lenne, és valószínű hasonlókkal poénkodhattak a fejlesztők is, hiszen a producer úr szerint 3000 feletti zombi-létszám már teljesen tönkreteszi a játék élményét, attól a ponttól fogva már nem is videojátékról beszélhetünk. Így tehát nem arról van szó, hogy a Capcom technológiája nem teszi lehetővé a 6-7000 élőhalott egy időben történő megjelenítését, egyszerűen az a helyzet, hogy Shin Ohara szerint értelmetlen 3000-nél nagyobb számokkal gondolkozni, azzal ugyanis egyértelműen megölik a játék élményét. Így feltehetően a korábban elhintett számadatok is semmisnek tekinthetők, főleg, hogy Ohara szerint 500 és 1000 zombi bőven elegendő egy időben a képernyőn. Szerintetek is?