Csak márciusban 9 százalékkal nőttek a digitális játékeladások

2014. április 22.
1.6771
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
A Superdata elemző cég legfrissebb adatai szerint továbbra is elképesztő mértékben növekednek a digitális videojáték-eladások, így csak az amerikai piacot nézve közel 10 százalékkal több letölthető játékot vásároltak márciusban, mint egy évvel korábban.
 

Hogy egészen pontosak legyünk, 9 százalékos különbségről van szó, ami pénzben kifejezve 936 millió dollárnak felel meg, és bár azt hihetnénk, hogy mindez leginkább a mobilos címeknek köszönhető, azonban a gyakorlatban a keményvonalas alkotások produkálták a digitális eladásokból származó bevételek jelentős részét, így például a Titanfall vagy a Hearthstone: Heroes of Warcraft.

Utóbbi alapján egyébiránt arra következtetünk, hogy a Superdata nem csak a szoftverek eladásait, hanem a mikrotranzakciós adatokat is figyelembe vette a teljes forgalom meghatározásakor, de az eredmények természetesen még így is elképesztőek.
5 hozzászólás

teglasdavid

12 éve, 1 hónapja és 4 napja

Szomorú!!

válasz erre

kpal

12 éve, 1 hónapja és 5 napja

Én aki igen kevés játékkal játszok ,kevés ami leköt, inkább a lemezre szavazok .

válasz erre

sekai

12 éve, 1 hónapja és 5 napja

gyorsabb kényelmesebb... én jobban szeretem mint a lemezest mosolygó smiley

válasz erre

PaulMarloW

12 éve, 1 hónapja és 5 napja

Ez a jövő, mikor már a gyerekem annyi idős lesz mint én akkor már a gyüjtői kiadás lesz a fizikai formátum (egyéb ma is tálalt extrákkal persze), ami ha belegondolunk a technika haladásával már nem is olyan meglepő.

Legalább is részemről.

Én már azt a játék "reklámmenedzsment"-et várom amit a skylanders esetében is látunk.

válasz erre

totyak

12 éve, 1 hónapja és 5 napja

Elég szomorú hír ez, nekem mindenképpen. Én nagy híve vagyok a lemezes kiadásoknak.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások