Call Of Juarez: Bound In Blood: DirectX 10 támogatás nélkül

2009. április 15.
3.0391
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Januári bejelentése óta rengeteg hírt hallottunk már a Call Of Juarez folytatásáról, sőt már mozgás közben is megcsodálhattuk a vadnyugati first person shooterek egyik kiválóságát, a technikai hátteréről azonban vajmi keveset tudunk.
 

A Techland fejlesztőit viszont külföldi kollégáink mikrofonvégre kapták, és kifejezetten ebben a témában kérdezősködtek a készülő játékról, ahol sok érdekességet megosztottak velünk az illetékes fejlesztők, név szerint Pawel Kopinsky és Jakub Klarowicz.

Állításuk szerint a megjelenéskor kizárt a DirectX 10 effekt szerepeltetése a játékban. A tényeket sajnos nem indokolták meg, de az alkotás alatt dübörgő ChromeEngine 4-es szerintük így is elképesztő látványt fog nyújtani. A kérdezők továbbá szerették volna megtudni azt is, hogy a PlayStation 3 verziók fejlesztése mennyire volt kemény dió a számukra, amelyre csak annyit mondtak, hogy a házon belül összetákolt grafikus engine-t könnyű PS3-ra is átprogramozni.

Nagy vonalakban ezek voltak a lényeges momentumok az elhangzott interjúban, a grafikai körítés valóban csodálatra méltó, legalábbis az eddig látott gameplay felvételek alapján, aki pedig játszott az első epizóddal is, azt biztosan nem fogja csalódás érni most sem, főleg mivel az eddig megismert sztori előzményeibe nyerhetünk bepillantást.
nincs még hozzászólás

Call Of Juarez: Bound In Blood
7.990 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
rDAVE profiljaPatrik94 profiljaManiac profilja