Természetesen, ha megváltozna a Blizz stratégiája, és minden egyes címét kihozná konzolokra is, akkor sem lenne semmi baj, főleg azok után, amit egy Blizzard veterán, bizonyos Julian Love fejtett ki a Gamasutra stábjának egy interjú keretein belül, méghozzá a halott PC-s játékok mentalitással kapcsolatban, a cég egyik másik emberével, Kevin Martens-szel karöltve.
Az interjú egyébiránt a harmadik Diablo köré épült fel, amely, mint a többi Blizzard játék, PC exkluzívnak ígérkezik, de Julian Love magáról az alkotásról sajnos nem osztott meg semmi újdonságot a fanatikusokkal. Ellenben az előbb felvázolt mentalitásról úgy gondolja, hogy mindennek az alapja az alacsony rendszerkövetelmény. (Jól jegyezzük meg, egy sokat látott veterán gondolataiból csemegézünk.) A Blizzard is igyekszik folyamatosan, ameddig csak lehet lejjebb tornázni játékai gépigényét (nézzük csak a World of Warcraft-ot, bár igaz ott a kinézet sem a legszebb).
Továbbá a két úriember tisztában van a konzolok létezésével, ismerik, szeretik őket, azonban kétségtelen tény, hogy PC-vel sokkal több ember rendelkezik a világon, mint konzollal. Ez, az alacsony gépigény tekintetében kizárólag előny lehet a PC-s játékoknak, és ezt a Blizzard is így gondolja, hiszen ha sikerül elég alacsony rendszerkövetelményekkel megjelentetniük egy játékot, ami egyben szép is (az egész csak programozás kérdése, bármilyen meglepő), akkor az szerintük már nem lesz sikertelen.
A PC-s játékok kihalásáról továbbá azért sem szabad beszélni a Blizzard szerint, mert az idei évben megrendezett (és valamilyen okból kifolyólag veszteséget termelt) Blizzcon-ra 20.000 ember volt kíváncsi, akik ráadásul olyan gyorsan elkapkodták a jegyeket, amilyen gyorsan csak lehetett. Egy szinte kizárólag PC-s játékokkal foglalkozó rendezvény esetében ez pedig több mint szép szám.
A Blizzard tehát korántsem, érzi úgy, hogy halott üzlet lenne PC-re fejleszteni, bár reméljük, hogy nem a sokéves World of Warcraft-ra alapoznak kijelentéseikben, hiszen ennek alapján nagyot fognak koppanni, ha megjelenik például a StarCraft II vagy éppen a Diablo III, amelyek jelen állás szerint nem kizárt, hogy szépen optimalizáltak lesznek, alacsony gépigénnyel.