David Cage, a Quantic Dream vezetője mondta el, hogy ő sosem volt híve a Game Over képernyőnek/feliratnak, ugyanis ezzel a játékos arra van kényszerítve, hogy azt csinálja, amit a játék készítője elvár tőle.
Ugye a legtöbb játék esetében mikor a főhős meghal akkor megkapjuk a Game Over feliratot, majd az utolsó mentési ponttól újrapróbálhatjuk az adott játékrészt.
Ez a Beyond: Two Souls-ban nem így lesz.
A játék akkor sem fogja kiírni nekünk, hogy Game Over, hogyha Jodi, a főszereplő meghal.
David Cage elmondása szerint a játékban mindig lesz egy cél, amit teljesíteni kell, de ha ez nem sikerül és meghalunk, akkor sincs gond, hiszen akkor ugyanazt a szituációt élhetjük át más szögből nézve, még akkor is ha éppenséggel az volt az eredeti cél, hogy Jodi maradjon életben.
Szerinte ez a játék a halálról szól és arról, hogy megtudjuk mi van odaát.