Bevezetheti a közvetlen reklámokat a Facebook

2013. július 31.
2.1591
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
petike737 profilja, adatai
petike737
Csak idő kérdése volt, hogy mikor aknázza ki még jobban a felhasználókban rejlő reklámértéket a Mark Zuckerberg által alapított Facebook.
 

Egy névtelen forrás nyilatkozata szerint gőzerővel dolgoznak azon, hogyan juthatnak el a hirdetőik legközvetlenebbül a felhasználók felé. Ennek legjobb módját egy 15 másodperces videóban látja a kaliforniai cég. A közvetlen elérés drága mulatság lesz a hirdetőknek, ugyanis az első hírek 1 és 2.5 millió dollár/nap közötti díjat említenek.

A forrás szerint a reklámok csak teljes napokra lesznek bérelhetőek és a hirdető szabja meg milyen életkorú és milyen nemű legyen reklámjának célközönsége. Öröm az ürömben, hogy egy felhasználó naponta maximum háromszor láthatja ugyanazt a reklámot.

Mark Zuckerberg még nem bólintott rá a rendszer beindítására, mert előtte még meg akar győződni arról, hogy a felhasználók élményeit nem fogja degradálni az új rendszer.
18 hozzászólás

Smith

12 éve, 9 hónapja és 12 napja

juhaszandor írta:
Facebook-on így is túl sok a reklám.
Na igen! Így is van elég, minek még erre rápakolni?

válasz erre

juhaszandor

12 éve, 10 hónapja és 2 napja

Facebook-on így is túl sok a reklám.

válasz erre

Tardief88

12 éve, 10 hónapja és 9 napja

Előbb utobb minden népszerű helyet telepakolnak reklámokkal. A gond akkor van ha ezt túlzásba viszik.

válasz erre

Scal

12 éve, 11 hónapja és 2 napja

Vendég írta:
Csodás lesz. Nálam a youtube is akkor bukott el amikor reklámokat kezdett el pakolni a videókba. Marad a G+!mosolygó smiley
igen, ez a másik, az internet épp azzal szivattyúzta el a TV nézőket hogy nincs reklám, most meg már minden második videóban, skip this ad, hát anyád

válasz erre

Vendég

12 éve, 11 hónapja és 4 napja

Csodás lesz. Nálam a youtube is akkor bukott el amikor reklámokat kezdett el pakolni a videókba. Marad a G+!mosolygó smiley

válasz erre

wazko

12 éve, 11 hónapja és 4 napja

Nem valami szép húzás, de várható volt, hogy kihasználják a facebookban lévő összes lehetőséget, egy ekkora lehetőséget egyik milliárdos sem hagyhat kiröhögő smiley

válasz erre

marco

12 éve, 11 hónapja és 5 napja

Azért most már a részvényesek felé is villantani kell, nem az a kis közösségi **** ami volt. Most már egy nagy közösségi ****.

válasz erre

LolZ

12 éve, 11 hónapja és 5 napja

Nem elég neki a pénz?Már így is milliárdos.Mert szerintem nem a dolgozóknak a fizetését fogja növelni...mosolygó smiley

válasz erre

richie8

12 éve, 11 hónapja és 5 napja

Kicsit hajaz a youtube-os hirdetésekre, gondolom olyat akarnak a fészre is.

válasz erre

Marduk

12 éve, 11 hónapja és 5 napja

Pedig tök vicces némelyik reklám röhögő smiley És leragadok ott, hogy a hülyeségeket nézem röhögő smiley

válasz erre

DoubleW

12 éve, 11 hónapja és 5 napja

totyak írta:
Milyen felhasználói élményeket tudna elrontani a reklám, nincs semmilyen élmény? Személy szerint utálom az arckönyvet, csak muszáj volt regisztrálni, mert minden ismerős fenn van, meg minden iskolai hír egy közös csoport oldalán jelent meg annak idején, mikor még sulis voltam. Ha nem regelek, mindenről lemaradok.
Egyetértekmosolygó smiley Ezzel én is igy vagyokmosolygó smiley A Cukibergecske meg nagyon le****ja a felhasználóknak az "élményét" ha reklámozók ajánlanak neki egy X összegetröhögő smiley

válasz erre

Scal

12 éve, 11 hónapja és 5 napja

totyak írta:
Nálunk volt olyan, hogy a tanár az első óra előtt 20 perccel, tehát 7:40-kor kiírta, hogy nem tud jönni. Ki a tököm nézi a Facebook-ot olyan korán. Naná, hogy feleslegesen mentem be órára.
én meg mindig elaludtam, és tiszta rossz volt, hogy megint elcsesztem egy órát, erre megyek be, azt lóg az ajtón, hogy a mai óra elmaradt röhögő smiley és ilyen volt vagy 20-30 alkalommal, röhögő smiley

válasz erre
12a(z) 2 -ből
 
legutóbbi hozzászólások