A térkép, amiről egyetlen árva kép árulkodik, terveiben a régi ötleteket használták fel új megvilágításban, középpontjában egy bunkerrel, ahol a Titanok a föld fölött lépkedhetnek, míg a pilóták a felszín alatt rejtőzködnek. A térkép mély árkainak a célja, hogy biztonságban tartsa a pilótákat míg gyorsan átvergődnek a terület egyik végéből a többibe.
Ezek az árkok ugyanakkor azt jelentik, hogy a térkép fő központi részét meghagyják a Titan-ok játszóterének, kisebb fedezékkel. Elméletben a Respawn hisz abban, hogy a hosszú útvonalaknak, a nyitott tereknek és a jól láthatóvá tervezett pihenőpontoknak köszönhetően egyedi játékérzést fog adni.
Az IMC Rising az utolsó darabja a három Titanfall térképcsomagnak, és három új pályát fog tartalmazni, ezek pedig a Backwater, a Zone 18 és a Sandtrap. A térképcsomag először Xbox One és PC gépeken tűnik fel, majd röviddel utána Xbox 360 konzolon.