Ezek valós eltérések, és egészen más programozási eljárásokat igényelnek, míg az Xbox 360-at jóval egyszerűbb kiaknázni, addig a PlayStation 3-at sokszor csak nagy-nagy erőfeszítések árán sikerül komolyabb munkára bírni. A multiplatform cuccok jelentős része szebb és simábban fut a redmondi erőgépen, ennek sokszor nem más az oka, mint, hogy a Sony-s konverzió csupán egy hanyag portként látja meg a napvilágot.
Rosszabb esetben a portot ráadásul nem is az eredeti, Xbox 360-nal dolgozó csapat készíti el, ilyenkor szoktak látványos problémák adódni a fekete bestián. Így járt a Platinum Games felettébb ígéretes Bayonetta-ja is, amelyről a közelmúltban derült ki, hogy a srácok ezidáig csak az Xbox 360-as változaton munkálkodtak, majd a Sega-nak továbbították a kész matériát, hogy készítsék el a PlayStation 3-as átiratát. A végeredmény nem egészen olyan lett, mint vártuk, sajnos újfent a Sony-sok kapnak kézhez egy sokkal gyengébb tákolmányt, akadozó frame rate-tel, elmosódott részletekkel, tehát a látvány alaposan megsínylette a Sega majdhogynem kontár munkáját. Komparizon videó segítségével könnyedén összemérhetitek őket, a differencia akár laikus szemmel is jól látható módon rajzolódik ki. A Bayonetta nálunk már csak 2010 elején lesz elérhető, míg a japánok e hónap végétől tehetik kosárba. Nagy kár érte.
#tv2#
#tv3#