Akkor azt tippeltük, hogy ezen az eseményen fogja bejelenteni a csapat az új játékát, és szerencsére nem is tévedtünk. A köznépnek várnia kellett egy napot, ugyanis az Irrational (és a 2K Games) embargót tett a hírre, és ezt csak augusztus 12-én, a lent megtekinthető CGI trailerrel oldotta fel. A mi pásztázó tekinteteink között átcsúszott a játék, ezért nem írtunk róla eddig, most azonban igyekszünk bepótolni a lemaradásunkat, ugyanis a hír tárgyára mindenképpen érdemes felhívni a figyelmet.
Tehát nem System Shock vagy SWAT lett a rejtélyes projektből, hanem egy minden tekintetben megújult BioShock, amely csak apróságokban fog kapcsolódni az eddigi két részhez. A BioShock Infinite 1912-be kalauzol el, méghozzá egy steampunkosított Amerikába. A történet a Columbia nevezetű lebegő városban (a trailer remekül érzékelteti, hogyan is gondolják ezt a fejlesztők) játszódik, a játékosok Booker DeWitt, korábbi Pinkerton-ügynök bőrébe bújhatnak. Rejtélyes alakok bérelik fel, hogy behatoljon a lebegő városba, és kimenekítsen onnan egy lányt, Elizabethet, akit fiatal korában raboltak el, és hurcoltak Columbiába. Elizabeth tevékenyen részt fog venni az eseményekben, szinte végig mellettünk lesz, és speciális képességeivel segít a harcban.
A BioShock Infinite egy RPG elemekkel felvértezett FPS lesz, a műfajok nagyjából hasonló keveredésére kell gondolni, mint az első BioShock esetében. A főhős a fegyverek mellett plasmidokhoz hasonló képességeire, a mozgó épületek közötti átjutást megkönnyítő kampójára és természetesen Elizabethre számíthat. Érdekes minijátéknak ígérkezik, hogy Elizabeth képességeinek használatakor maga a lány is sérül, ezért nem várhatjuk tőle felelőtlenül a csodát. Az alkotás 2012-ben jelenik meg, PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra készül.
#tv#