Az Xbox divízió egyik első embere szerint a Rare új játéka körüli híresztelések egy kicsit szélsőségesek

2021. október 21.
78.4461
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Júniusban merült fel, hogy az Everwild, a Rare legújabb IP-je teljes újratervezést kap, és most a Kinda Funnynak adott interjújában Matt Booty, az Xbox Game Studios vezetője azt mondta, hogy azok a híresztelések egy kicsit szélsőségesebbek voltak, mint valójában történtek a dolgok.

Booty részletesen kifejtette, hogy a játékfejlesztés, különösen a Rare által készített narratívában gazdag és egyedi ízlésű játékok fejlesztése nehéz folyamat, amely ezernyi apró döntésből áll. Booty kitért arra is, hogy még ha egy játék elkészítése és kiadása hosszú ideig is tart, a fejlesztés állapota drámaian megváltozhat (vagy javulhat) minden egyes új builddel.

Vannak olyan napok, amikor egyszerűen csak rettegsz. Mit csinálnak? Hogy fog ez valaha is összeállni? Aztán ezt ellensúlyozod azzal, hogy egy nappal később ez a build összeáll, és azt mondod, hogy "ez varázslatos".


Az Everwild fejlesztésének újraindításával kapcsolatos aggodalmak akkor kezdődtek, amikor a játék nem volt ott a Microsoft 2019-es játékbemutató eseményein. Az Everwild kreatív igazgatója, Simon Woodroffe 2020-ban szintén elhagyta a Rare-t. A Rare a rendezői széket a veterán dizájner Gregg Mayles-szel töltötte be, aki korábban a Donkey Kong Country, a Banjo-Kazooie, a Viva Pinata és a Sea of Thieves játékokon dolgozott.

A feltételezett rebootról szóló első híresztelésben az is szerepelt, hogy az Everwild megváltoztathatta a játék eredeti, harmadik személyű kalandjátékos koncepcióját "istenjáték elemekkel", de azt nem erősítette meg, hogy valóban történtek-e változások.

Nézd nagyban ezt a videót!



Everwild, a Rare legújabb IP-je teljes újratervezést kap, és most a Kinda Funnynak adott interjújában Matt Booty, az Xbox Game Studios vezetője azt mondta, hogy azok a híresztelések egy kicsit szélsőségesebbek voltak, mint valójában történtek a dolgok.'>
3 hozzászólás

WickedSick

3 éve, 10 hónapja és 23 napja

petrovicsz írta:
Lehet hogy egyértelműen kéne fogalmazni, információkat átadni és akkor nem lenne szélsőséges. röhögő smiley
Leakelt infók alapján születtek szélsőséges híresztelések. Semmiféle hivatalos kommunikáció nem volt, és ezt nem róhatjuk fel nekik, tekintve hogy egyrészt _nem kötelesek_ kiadni fejlesztési infókat, másrészt pedig a pletykákat terjesztő források felelőssége, hogy miként túloznak vagy fogalmaznak az értesüléseik alapján. Egyáltalán nem állja meg a helyét, hogy a Micro hibáztatható lenne ebben, azért mert valaki belsős infókat szivárogtat, feltehetően félinfók alapján.

válasz erre

petrovicsz

3 éve, 10 hónapja és 23 napja

Lehet hogy egyértelműen kéne fogalmazni, információkat átadni és akkor nem lenne szélsőséges. röhögő smiley

válasz erre

Patrik94

3 éve, 10 hónapja és 23 napja

Tök fura hogy egyáltalán bárkit érdekel. röhögő smiley

válasz erre
Everwild
nincs ár
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások