Állítása szerint Nathan Drake első kalandja egy rövid, kifejezetten csak kampányszekcióval bíró alkotás volt, mindenféle multiplayer jellegű megmozdulást mellőzve, így amikor a játékosok befejezték, nem volt mit csináljanak.
Mostanra már rengeteg tartalommal kell bírnia egy egyjátékos szoftvernek, egy nyolcórás játék szóba sem jöhetne, illetve mindenféleképp kell valamilyen online részleg. Kiemelte Hennig továbbá a nyilvánvalót is, miszerint a mostani ipar a battle royale és a játék, mint szolgáltatás irányba tendál.
Az írónő véleménye szerint szó sincs arról, hogy az egyjátékos kalandok halottak lennének, szimplán átalakulnak. Egy szolgáltatásszerű alkotás esetében nincs a történetnek végcélja, mint egy hagyományos játéknak, ahol van egy végcél, és egy odavezető út.
Természetesen Hennig megemlékezett a God of Warról, a Red Dead Redemption 2-ről és a Spider-Manről, viszont szerinte ezek olyan hosszú játékok, hogy sokan be sem fejezik őket, és őt személy szerint ez az őrületbe kergetné, mint történetmesélő.