Ha a finanszírozás 300,000 dollárt ér el, a stúdió el fogja hozni a játékot PS4-re, valamikor a 2015-ös PC változat megjelenése után.
A The Molasses Flood, egy Cambridge-i stúdió ami korábbi BioShock és Halo fejlesztőkből áll, nem jelentette be, hogy tervezné megjelentetni a The Flame in the Flood-ot Xbox One vagy Wii U gépekre. Ugyanakkor további elméletbeli célokat tűztek ki, hogyha az adományok elérik a 350,000 dollárt.
jelenleg a The Flame in the Flood támogatása 155,000 dollárnál áll. Következő célállomások között van a német, francia, és spanyol honosítás (175,000 dollár); tutaj testreszabás (200,000 dollár); orosz, portugál és lengyel honosítás (225,000 dollár); és egy Endless mód (250,000 dollár).
A The Flame in the Flood-ban, ami az Unreal Engine 4-el fut, gyalog kell utazni és egy tutaj segítségével leevickélni egy folyón, aminek mentét olyan valódi helyszínekről mintázták, mint például az Everglades, a Louisiana Bayou, és a Mississippi Delta. Az életben maradáshoz erőforrásokat kell keresni, eszközöket eszkábálni, veszélyes vadvilág elől menekülni, és kihasználni az eső előnyeit.