Akár 300 000 poligonból is állhat egy autó a Project Carsban

2014. augusztus 17.
2.3401
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Voland profilja, adatai
Voland
Novemberben jön a Project Cars PC-re, PS4-re és Xbox One-ra és a Slightly Mad Studiosnál még dolgoznak a játék optimalizálásán, viszont ma megosztottak néhány információt a grafikai háttérről.
 

A játék egyik művészeti vezetője, Jan Frischkorn említette, hogy a játék már stabilan adja a 60 fps-t PS4-en, de az Xbox One még nem érte ezt el.

Ennek az az oka Frischkorn szerint, hogy a PlayStation 4-nek nagy előnye van a riválisához képest, mivel sokkal egyszerűbb rá játékot fejleszteni. Sőt, a csapat meg is lepődött, mennyire jól fut rajta a játék már a kezdetektől fogva.

Frischkorn azt is elmondta, hogy mindkét konzolon az autók nagyjából 60 000 poligonból állnak majd, ez a PC-s verzió High grafikai beállításával egyezik meg, Ultra High grafikán ez a szám nagyjából 250 000-300 000 közé esik.
Project Cars PC-re, PS4-re és Xbox One-ra és a Slightly Mad Studiosnál még dolgoznak a játék optimalizálásán, viszont ma megosztottak néhány információt a grafikai háttérről.'>
5 hozzászólás

Mordorer

11 éve, 9 hónapja és 15 napja

Az elég komoly azért. Monitoron ez elég durva látványt jelent!

válasz erre

miertkellettaregbevezetes

11 éve, 9 hónapja és 15 napja

Most jön a dx12 amivel az eddigi poligonszámok jócskán kitolódnak és sajnos erre mennek nem arra hogy valami minél jobban fusson akár egy kenyérpíríton is. Nagyon sajnálatos szomorú smiley

válasz erre

rDAVE

11 éve, 9 hónapja és 15 napja

Nekem bármilyen grafikai beállítás megfelelne... röhögő smiley Majd meglátjuk hamarosan.

válasz erre

kpal

11 éve, 9 hónapja és 15 napja

nekem a High megfelel azt talan birja at uj vga mosolygó smiley

válasz erre

totyak

11 éve, 9 hónapja és 15 napja

Akkor megint a pc lesz a szebb, csak iszonyat gépigénnyel.

válasz erre
Project Cars
11.990 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások