Az emberek összekapcsolódni vágynak, mindegy is milyen világban, legyen az jövő, múlt, valóság, vagy fantasy, a lényeg, hogy játszanak, versenyezzenek egymással, legyenek jobbak, vagy rosszabbak, esetleg győzzék le egymást nap mint nap, különféle parádékon. Majdnem olyan mintha egymás közelében lennénk, de még annál is jobb.
Az online játék idén szeptemberben vált ingyenesen hozzáférhetővé. A free-to-play model mostanában az egyik legdívottabb - Ázsiában már évek óta szinte csak ezt használják -, ahol magáért a játékért nem, csupán az extra DLC-kért kell kifizetni a pénzt. Ráadásul sok kicsi sokra megy, így a felhasználók sem találják úgy, mennyire mélyen a zsebükbe kellett nyúlni, hiszen a legtöbb esetben mindent pontokért vehetnek. A pontot meg valódi pénzért. Rossz nyelvek szerint azok váltanak free-to-playre, akik nem tudják máshogy eladni a világukat. Szóval ezzel vissza is kanyarodhatunk a kezdeti felvetéshez: három millió felhasználó nem tévedhet?