A Monolith nem gondolta volna, hogy bólintanak a Gotham City Impostors-ra

2011. október 04.
2.0150
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
A videojáték-ipartól kissé szokatlan őszinteségről tett tanúbizonyságot a Monolith stúdió, amikor elárulta, valójában ők lepődtek meg legjobban, amikor a rendhagyó koncepcióval bíró Gotham City Impostors zöld utat kapott a DC univerzum és a Warner Bros.
 

teljhatalmú illetékeseitől. Minderre egy érdekes interjú keretén belül világított rá a fejlesztők art direktora.

Többek között David Longo elméjében sem fordult meg az a naiv gondolat, hogy a DC Entertainment és a Warner Bros. Games Olümposzán leledző istenségek engedélyt adnak egy olyan Batman-es játék fejlesztésére, amiben sem Batman, sem Joker nem bukkan fel. Legnagyobb meglepetésükre azonban a Gotham City Impostors zöld utat kapott.

"Nem számítottunk rá, hogy igent mondanak egy olyan projectre, ami poént csinál egy olyan elképesztő franchise-ból, mint a Batman" - mondta az art direktor.

"Amikor a csapatt itt a Monolith-nál első ízben tárgyalta az ötletet egy folyosói beszélgetés formájában, biztosak voltunk benne, hogy a WB Games és a DC Entertainment sosem adná rá áldását" - tette hozzá.

A Monolith nem gondolta volna, hogy bólintanak a Gotham City Impostors-ra - 2. kép

"Lehetetlennek tűnt értékesíteni egy olyan, a Batman univerzumban játszódó lövöldözős címet, amiben sem Batman, sem a Joker nincs jelen! Ugyanakkor minél többet beszéltünk róla, annál inkább azt éreztük, nagy lehetőséget rejt egy sajátos multiplayer élmény, amely friss és a Batman univerzum határain táncol. Egyre izgatottabbak lettünk, ezzel együtt kétségünk is egyre fokozódott, miszerint ez az ötlet sosem válik be. Ahelyett, hogy szóban vázoltuk volna az ideát, úgy döntöttünk, inkább összerakunk valamit, hogy bemutassuk, milyen vagány underground háború dúlhatna a Batman és a Joker imposztorok között. Hetekig csöndben dolgoztunk magunkban, és seggbe rúgtuk magunkat, hogy lemodellezzünk egy környezetet, néhány karaktert és egy testreszabott videomegjelenítőt, hogy szemléltethessük a koncepciót."

Csakhogy a srácok nem lapulhattak sokáig a homályban:

"Csupán mintegy hónapba tellett, mire valaki felfigyelt arra, amire készülünk, és mihelyst felfedeztek minket, megkértek, hogy Burbank-ben is bemutassuk az ötletünket. Itt mindenki lecsapott rá, és ami még fontosabb: nagyon tetszett nekik!"

A Gotham City Impostors 2012-ben várható, PlayStation Network, Xbox LIVE Arcade és PC felületeken.
1 hozzászólás

totyak

12 éve, 10 hónapja és 23 napja

Én mondjuk inkább kukáztam volna, mert nekem nagyon nem jött be. Viszont olcsó volt és ez sokaknak bejött.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja