A marketingesek erőltették a Sacred 3-beli változtatásokat

2014. augusztus 18.
1.9231
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Voland profilja, adatai
Voland
Egy, a Sacred 3-on dolgozó dizájner a Steam Community oldalán azt állította, hogy a játék azért különbözött annyira az előző két résztől, mert a Deep Silver marketingesei erőltették a változtatásokat.
 

Sascha Wagentrotz, aki korábban az említett játékot gyártó Keen Gamesnél dolgozott, így írt erről az ügyről:

A Deep Silver producerei remek munkát végeztek. De főnökeik nekik is vannak, ők a marketingesek. A Deep Silvernél csak nekik volt akkora hatalmuk, hogy a franchise fejlesztését más irányba tereljék.

Wagentrotz bocsánatot is kért a Sacred-sorozat rajongóitól, hogy nem azt a játékot kapták, amire vágytak. Gesztusként egy játékosnak felajánlott a saját, ingyenes Steam kódját a játékhoz. Wagentrotz szerint a történet és a játék szövegének megírását egy külsős cég végezte.
Sacred 3-on dolgozó dizájner a Steam Community oldalán azt állította, hogy a játék azért különbözött annyira az előző két résztől, mert a Deep Silver marketingesei erőltették a változtatásokat.'>
3 hozzászólás

miertkellettaregbevezetes

11 éve, 9 hónapja és 16 napja

Akkor elég sok embert ki kell onnan rúgni a retkes *******.
Mert így nem hogy bevételt nem hoz hanem egyre jobban takarodnak el az emberek a "kultikus" címtől.

válasz erre

Ronalddo

11 éve, 9 hónapja és 17 napja

Ez mekkora gáz már. A marketingesek miért vannak döntőpozícióban egyáltalán? Vicc.wtf smiley

válasz erre

totyak

11 éve, 9 hónapja és 17 napja

De miért hagyják, hogy így beleszóljanak, ha érzik, hogy így vacak lesz. Csak lett volna arany középút.

válasz erre
Sacred 3
6.000 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások