Ennek érdekében pedig a vállalatok sem restek radikális módszerekhez nyúlni, mint például plusz összeggel honorálni az otthoni huncutkodásokat; sok máshoz hasonlóan a játékiparon belüli cégek is szívükön viselik országuk sorsát: többek közt a Namco Bandai is hajlandó meghozni ez a jelentős anyagi áldozatot.
Jelenleg a populáció öregedése, illetve a rövid életkor alkotják Japán legaggasztóbb problémáit, amik villámgyors ellenszerért kiáltanak. A szigetország történelmében eljött a pillanat, amikor a cégek is kénytelenek szolidaritást vállalni Japánnal a népességgel kapcsolatos problémákat megoldandó. Az ilyen vállalatok pénzt is fizetnek alkalmazottaiknak azért, hogy többet szeretkezzenek.
A Namco Bandai azonban még tovább ment: a kiadó vállalat pénzdíjjal méltányolja, ha valamelyik alkalmazottjuknak gyereke születik. Az első és második gyermekért 200,000 yent (kb. 2000 eurót), a harmadikért pedig nem kevesebb mint 20 000 eurónyi yent adnak az elkövetők kezébe.