A Havok technológiáit használja legtöbb érkező tripla-A cím

2015. július 04.
2.0201
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
darkomen profilja, adatai
darkomen
Az ír Havok cég az ugyanezen néven készült legfőképpen fizikai motornak köszönhetően szerzett hírnevet magának, hiszen olyan játékok alkalmazták a technológiát, mint a Battlefield 3, Watch Dogs, The Last of Us, Alan Wake és még sorolhatnánk a hosszú listát, mely csak tovább bővül.

A cég most bejelentette, hogy az E3-on látott játékok közül melyek azok amelyek a Havok technológiát alkalmazzák (az nincs részletezve, hogy csak a fizikai motor vagy esetleg más modul is alkalmazva van-e):

Star Wars Battlefront - Electronic Arts
Dark Souls III - BANDAI NAMCO Entertainment
Fallout 4 - Bethesda Softworks
Halo 5 - Microsoft Studios
Horizon: Zero Dawn - Sony Computer Entertainment
Just Cause 3 - Square Enix
Need for Speed - Electronic Arts
No Man's Sky - Hello Games
The Last Guardian - Sony Computer Entertainment
Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Ubisoft
Tom Clancy's The Division - Ubisoft
Uncharted 4: A Thief's End - Sony Computer Entertainment
DOOM - Bethesda Softworks

A Havok marketing igazgatója Brian Waddle a következőt írta:

Nagyon boldogok vagyunk, hogy láttuk a fejlesztő partnereinket és az ipart úgy általánosságban az E3 alatt. Az ő kemény munkájukat és innovációjukat a játékosok izgalma jutalmazza szerte a világon. Büszkék vagyunk arra, hogy azon fejlesztők akik a legnagyobb AAA címeken dolgoznak a Havok technológiái felé fordulnak, hogy megismerjék az új konzolokban rejlő lehetőségeket. Láthatjuk a játékok jövőjének megvalósulását és a jövő látványos lesz.
8 hozzászólás

totyak

10 éve, 8 hónapja és 3 napja

Van is itt jó pár cím, amire ráteszem, vagy rátenném a kezem röhögő smiley

válasz erre

teglasdavid

10 éve, 8 hónapja és 4 napja

Szép felhozatal! Mindegyiknek nagy a neve!

válasz erre

Santonio

10 éve, 8 hónapja és 4 napja

darkomen írta:
A CryEngine leginkább csak grafikai motor (ahogy az Unreal Engine és Unity3D is), annak ellnére, hogy van beépített fizikai motor funkciójuk, de az legtöbbször nem elegendő. (A beépített általában a Box2D továbbfejlesztett és kiterjesztett változata.)

A Havok csak a fizikára koncentrál. A grafikához semmi közük.
Óóóó na ezt még annyira sem tudtam! röhögő smiley Köszi az infót!

válasz erre

darkomen

10 éve, 8 hónapja és 4 napja

Santonio írta:
Nem semmi amit ez a motor fel tud mutatni azért. Azt gondoltam hogy a Cry Engine ami nagyon megy de ezek szerint nem annyira.
A CryEngine leginkább csak grafikai motor (ahogy az Unreal Engine és Unity3D is), annak ellnére, hogy van beépített fizikai motor funkciójuk, de az legtöbbször nem elegendő. (A beépített általában a Box2D továbbfejlesztett és kiterjesztett változata.)

A Havok csak a fizikára koncentrál. A grafikához semmi közük.

válasz erre

WarriorAutobot

10 éve, 8 hónapja és 4 napja

Szerintem egy nagyon j Engine és igen sok van benne. Nem csoda ha sokan használják.

válasz erre

Santonio

10 éve, 8 hónapja és 4 napja

Nem semmi amit ez a motor fel tud mutatni azért. Azt gondoltam hogy a Cry Engine ami nagyon megy de ezek szerint nem annyira.

válasz erre

zender

10 éve, 8 hónapja és 4 napja

Mondjuk ezt így nem is gondoltam volna! meglepett smiley

válasz erre

VaPe

10 éve, 8 hónapja és 4 napja

Na az elég durva felhozatal! meglepett smiley Majdnem minden nagy(nak ígérkező) cím! mosolygó smiley

válasz erre
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
Maniac profiljamarco profilja